یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برپایی ششمین جشنواره رسانه‌ای معلولان در اصفهان

به گزارش کرونا از اصفهان، منصور گلناری، مدیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای معلولان در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه ی معلولان با ابراز همدردی با مردم غزه اظهار کرد: باید ببینیم نقاط ضعف جشنواره رسانه‌ای معلولان  چیست که هرساله از طرف همکاران رسانه‌ای مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد. وی گفت: امسال بنا داریم چند کارگاه آموزشی شامل فن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۲۴

کرونا :

برپایی ششمین جشنواره  رسانه‌ای معلولان در اصفهان

به گزارش کرونا از اصفهان، منصور گلناری، مدیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای معلولان در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه ی معلولان با ابراز همدردی با مردم غزه اظهار کرد: باید ببینیم نقاط ضعف جشنواره رسانه‌ای معلولان  چیست که هرساله از طرف همکاران رسانه‌ای مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

وی گفت: امسال بنا داریم چند کارگاه آموزشی شامل فن بیان، گزارش مکتوب یا تصویری به صورت حضوری و مجازی برای افرادی که در جشنواره شرکت کردند به صورت رایگان برگزار کنیم.

 مدیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای معلولان درباره آینده این جشنواره بیان کرد: جشنواره یک ملزوماتی دارد، که یکی از آن عوامل اجرایی و داوران هستند و یکی دیگر از عوامل آن بودجه می‌باشد و ما سعی کردیم با حداقل بودجه و امکانات این جشنواره را پیش ببریم.

گلناری تاکید کرد: این جشنواره یک رویداد ملی است و بودجه‌ای که امسال به ما تعلق گرفت حدود ۷۰ میلیون تومان بوده است که بخش اعظم آن به جوایز نقدی که برندگان این رویداد است داده می‌شود.

وی ادامه داد: اگر درباره بودجه این جشنواره ملی فکری نشود، دوام این جشنواره مبهم می‌شود، البته فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی استان  کمک‌هایی به ما داشته اند، ولی این کمک‌ها موردی است و هر ساله باید گفته شود تا ببنیم چه بودجه را برای این رویداد ملی در نظر گرفتند.

وی گفت: همزمان  با اختتامیه این جشنواره از سه کتاب به قلم توانگاران  از رونمایی می‌شود و امیدواریم که فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره  ملی را در تقویم کارهای خود قرار دهد.

در ادامه ی این نشست، ساجده رضوی زاده، مدیر روابط عمومی  ششمین جشنواره ی رسانه ی معلولان درباره تعداد شرکت کنندگان جشنواره رسانه ی معلولان گفت: حدود ۲۲۰ شرکت کننده داریم که ۱۱۷ نفر دارای معلولیت و ۱۰۳ نفر آنها فاقد معلولیت هستند، حدود ۵۸ برگزیده داشته‌ ایم که ۳۶ خانم و ۲۲ آقا هستند.

حاج‌علی‌اکبری: نماز جمعه باید پایگاه بصیرت‌افزایی باشد
دنبال کنید

وی افزود: ۲۵ برگزیده ی جسمی حرکتی، ۵ نفر نابینا و ۲۵ فرد فاقد معلولیت داشته‌ایم، که حدود ۷۰ نفر از کل استان اصفهان شرکت کننده داشته‌ایم که ۳۴نفر آنها از شهر اصفهان هستند.

رضوی زاده در ادامه مطرح کرد: ما در این جشنواره ۷۴ معلول جسمی حرکتی شرکت کننده داشته ایم، ۱۴ نفر از ناشنوایان ما بودند، ۱۷ نابینا، و ۱۴ معلول ذهنی، ۲نفر معلول اعصاب روان و ۱ نفر گفتاری می‌باشد.

وی تصریح کرد:  از استان های تهران، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، کردستان، یزد آثار های شرکت کنندگان بوده است.

 ششمین جشنواره ی رسانه ی معلولان گفت: تعداد نفرات اول ۱۱ نفر بوده است، نفرات دوم ۱۸ نفر و تعداد نفرات سوم هم ۱۸ نفر بوده است، که افراد دارای تقدیر ۱۱ نفر بوده‌اند که جمع کل برندگان ۵۸ نفر است.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ۱۳ داور در ۱۳ بخش شامل، گزارش مکتوب، عکس، مقاله و یادداشت،کاریکاتور، کلیپ، مصاحبه صوتی، دلنوشته، داستان کوتاه، فن بیان، تیتر، اینفوگرافی، طنز، گزارش صوتی و تصویری بوده آثار رسیده را داوری کرده‌اند

پایان پیام/۶۳۱۶۹/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi