یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاری چندین میلیارد تومانی برای انتقال گاز به مغان

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی قرار است خط انتقال دوم گاز به منطقه مغان اجرایی و عملیاتی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100841
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

سرمایه‌گذاری چندین میلیارد تومانی برای انتقال گاز به مغان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی در جریان بازدید از عملیات خط دوم انتقال گاز به شمال استان اردبیل اظهار کرد: این خط انتقال که از گرمی به سمت پارس‌آباد و اصلاندوز عبور می‌کند نه تنها به پایداری گاز منجر می‌شود بلکه زمینه تأمین انرژی پاک واحدهای صنعتی و تولیدی را فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در شمال استان مجتمع‌های گلخانه‌ای متعدد در حال احداث و راه‌اندازی است، اجرای این خط انتقال بسیار مهم و اساسی است و قطعاً می‌تواند به تأمین انرژی پاک کمک کرده و دغدغه‌ها را در حوزه تولید و صنعت کاهش دهد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: این خط انتقال به طول ۷۶ کیلومتر در مرحله اجرا است که لوله‌های مورد نیاز خریداری و با همکاری شرکت گاز استان عملیات لوله‌گذاری و اتصالات در حال انجام است و امیدواریم به سرعت زمینه اجرایی شدن این خط انتقال فراهم آید.

اسماعیلی افزود: با اجرایی شدن این پروژه در شمال استان اردبیل پایداری گاز حتی در فصل زمستان و سرد سال را شاهد خواهیم بود که این خود اسباب رضایت بیشتر مردم را نیز به وجود می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با پیگیری نمایندگان استان در مجلس، خط جدید گاز از چلوند به اردبیل از هفته‌های گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود این پروژه عظیم نیز با تلاش و سرعت عمل پیمانکار در سریع‌ترین زمان به سرانجام برسد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی قول مساعد مدیرعامل شرکت گاز را در اجرایی شدن این پروژه‌ها یادآور شد و اضافه کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای این پروژه منابع مورد نیاز تأمین شده و قرار است در سفر پیش روی رئیس جمهور نیز بخش دیگری از منابع برای انتقال خط جدید گازرسانی به منطقه پارس‌آباد و اصلاندوز را نیز شاهد باشیم./

رضائی برای شرکت در نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس عازم مسکو شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi