چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار،همواره درکنار مردم بوده است

نماینده مردم ملایر در مجلس امنیت را یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور دانست، و گفت:نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار همیشگی،همواره در کنار مردم بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100835
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار،همواره درکنار مردم بوده است

احد آزادی‌خواه،نماینده مردم ملایر درمجلس و عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت ،به حضور خود در جشن کودکان بهزیستی به مناسبت روز و هفته ملی کودک اشاره و گفت:جشن کودکان  مرکز شبه خانواده بهزیستی ملایر به مناسبت روز و هفته ملی کودک برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر امسال برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان سراسر کشور، مربیان و اولیای تربیتی، خانواده‌ها و فعالان حوزه کودک و نوجوان مخاطبان برنامه‌های این هفته هستند.

آزادی خواه با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،مطرح کرد: در گرامیداشت هفته فراجا ؛با رئیس،جانشین و پرسنل کلانتری ۱۴ شهر ازندریان دیدار کرده و از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این پرسنل خدوم قدردانی شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت به ویژه شهید والامقام علی میرزایی حسین آبادی بیان کرد:وجود امنیت یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور است، نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار همیشگی، همواره در کنار مردم بوده و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کنند و شهدای زیادی را در این مسیر تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

وی ادامه داد:هفته نیروی انتظامی نیز فرصت مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم باخدمات این نیروی زحمتکش و خدوم است. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi