شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

مشکل واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی شهرستان هفتکل برطرف شد

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از از واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی هفتکل خبر داد و گفت: با پیگیری‌های  صورت گرفته و حضور جمعی از مسئولان شهرستان هفتکل، مشکل واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی در این شهرستان برطرف و زمین درخواستی  تحویل شرکت قدر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100679
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

مشکل واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی شهرستان هفتکل برطرف شد

علیرضا ورناصری قندعلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت از واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی هفتکل خبر داد و گفت: با پیگیری‌های  صورت گرفته و حضور جمعی از مسئولان شهرستان هفتکل، مشکل واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی در این شهرستان برطرف و زمین درخواستی  تحویل شرکت قدر شد.

 نماینده مردم شهرستان‍‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: حل مشکل اشتغال جوانان حوزه انتخابیه از دیگر موضوعات قابل پیگیری بود که با تلاش‌های صورت گرفته مجوز خوراک احداث پروژه های نفتی در شهرستان هفتکل و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه اخذ شد.

ورناصری در ادامه خاطر نشان کرد: سرمایه گذار پروژه شرکت گروه پترو پالایشگاهی قدر خوشبختانه توانست تمامی استعلام‌های لازم را اخذ کرده و زمین پروژه نیز امروز تحویل این شرکت شد و مدیر عامل شرکت گروه پترو پالایشگاهی قدر نیز از شروع تجهیز کارگاه ظرف یک ماه آینده خبرداد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi