جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

می‌خواهند برای خبرنگاران بانک ژنتیک بزنند

رییس سازمان پزشکی‌قانونی کشور از ایجاد بانک ژنتیک برای خبرنگاران در آینده نزدیک خبر داد. اما چرا وقتی همه بانک‌ها دنبال یک‌بانک دیگر می‌گردند که پولشان را بخوابانند آنجا تا دوزار سود بگیرند، می‌خواهند برای خبرنگاران بانک ژنتیک بزنند؟ حبیب الله شمس‌الواعظین: درحال‌حاضر مطبوعات رکن‌چهلم دموکراسی و خبرنگاران رکن چهارصدم مطبوعات هستند. تاریخ نشان داده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10066
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

کرونا :

می‌خواهند برای خبرنگاران بانک ژنتیک بزنند

رییس سازمان پزشکی‌قانونی کشور از ایجاد بانک ژنتیک برای خبرنگاران در آینده نزدیک خبر داد. اما چرا وقتی همه بانک‌ها دنبال یک‌بانک دیگر می‌گردند که پولشان را بخوابانند آنجا تا دوزار سود بگیرند، می‌خواهند برای خبرنگاران بانک ژنتیک بزنند؟

images

حبیب الله شمس‌الواعظین: درحال‌حاضر مطبوعات رکن‌چهلم دموکراسی و خبرنگاران رکن چهارصدم مطبوعات هستند. تاریخ نشان داده خبرنگاران ژن عجیبی دارند که برای خود من هم سوال شده چرا با تمام این بالا‌وپایین‌شدن‌ها هنوز بالاوپایین نشده‌اند.

بهنام زیست‌شناسیان: بعد از سخت‌پوستان، تنها خبرنگاران بوده‌اند که تماما از پس دوره‌های تاریخی برآمده‌اند و هنوز نسلشان منقرض نشده. باید روی ژن اینها کار شود تا ببینیم واقعا خبرنگاران به لاک‌پشت‌ها برمی‌گردند یا انسان‌ها.

صالح بیولوژیک پور: بنده برخلاف نشر زیست‌شناسان ‌کلاسیک، معتقدم خبرنگاران ربطی به لاک‌پشت‌ها ندارند و پوست‌کلفتی‌شان برمی‌گردد به کرگدن‌ها، چون آدم طبیعی اگر اینطوری بود تا حالا پوستش کنده شده بود. بانک ژنتیک خبرنگاران حتما باید این موضوع را لحاظ کند.

وزیر  بوق : ما هرخبرنگار را به چشم یک‌ ژنراتور نگاه می‌کنیم که باید ژنش را سرمایه‌گذاری کرد. به این امید که هر خبرنگار- ژنراتور ما تبدیل به یک‌خبرنگار- رآکتور شود، که با انرژی مضاعف رسانه‌ها را دربنوردیم.

یکی که فکر می‌کند پدر روزنامه‌ نگاری اینجا و آنجا است: معتقدیم پدر خبرنگاران باید دربیاید تا قدر خانواده را بیشتر بدانند. به همین مناسبت بانک ژنتیک خبرنگاران بهتر است فقط وام ازدواج به خبرنگاران بدهد که همه زودتر پدر شوند و پدرشان دربیاید.

احسان با همکاری دکتر یاسر: آیا خبرنگاران ما باید برای عضویت در بانک ژنتیک ژن بدهند؟ که فردا غرب هات‌داگ‌خوار که خودشان پیشقراولان ژن‌دهندگان هستند، بگویند ما ژن خبرنگاران را در شیشه کرده‌ایم؟ آیا این غرب نیست که خون خبرنگاران را در شیشه کرده است؟

شکوه ۲۲ بهمن در گچساران +تصویر
دنبال کنید

یکی از سران ژنو : من با ژن خبرنگاران کاری ندارم، مساله ما الان ژنو کاترین اشتون است.

شیطان : ببخشید من عضو بانک ژنتیک خبرنگاران شوم وام می‌دهید؟ بعد عابربانک هم می‌دهید؟ یعنی مردم با همین عابربانک که دستشان است می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز از خبرنگاران ژن تهیه کنند؟ واقعا که.

این نظرات نظرات خوانندگان است و ما هیچ مسئولیتی در قبال آن نداریم !!!!!!!  به دلیل مسائل امنیتی از نوشتم نامهای واقعی معذوریم….. جدی نگیرید!!!!!!!

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi