شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قصه نان، تلخ‌ترین داستان در باشت

به گزارش کرونا از باشت جمعی از شهروندان در تماس با کرونا در باشت اظهار کردند: نان به عنوان یک کالای ضروری و قوت غالب روزانه مصرفی شهروندان  مورد توجه بسیار زیادی  است که کیفیت پایین این برکت الهی گلایه مردم باشت را به دنبال دارد. آنها افزودند: نان در این شهرستان مدت زیادی است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100649
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

قصه نان، تلخ‌ترین داستان در باشت

به گزارش کرونا از باشت جمعی از شهروندان در تماس با کرونا در باشت اظهار کردند: نان به عنوان یک کالای ضروری و قوت غالب روزانه مصرفی شهروندان  مورد توجه بسیار زیادی  است که کیفیت پایین این برکت الهی گلایه مردم باشت را به دنبال دارد.

آنها افزودند: نان در این شهرستان مدت زیادی است که دیگر کیفیت خود را از دست داده  و این امر باعث دور ریز و اسراف آن در باشت و موجب نارضایتی و گلایه  بسیاری شهروندان شده و بیشتر نان خریداری شده پس از گذشت یک ساعت بیات می شود و دیگر قابل خوردن نیست و دور ریز بودن نان نشانه بی کیفیتی آن  است که به نان خشکی های دوره گرد داده می شود  و سپس به آخور گوسفندان می‌رود.

این جمع اظهار داشتند: اگر مجموعه های ذی ربط در نظارت و برخورد ضعیف عمل نکنند، به طور قطع شاهد بی کیفیتی و به دنبال آن نارضایتی مشتریان از کیفیت نان نخواهیم بود.

آنها افزودند: از طرفی دیگر رعایت نکردن موازین بهداشتی و ساعات پخت در برخی نانوایی ها و نبود نظارت کافی بر این امر بر گلایه های مردمی افزوده  است.

این جمع اظهار کردند: وقتی به نانوایان سطح شهر در خصوص نامرغوب بودن نان  اعتراض می‌کنیم آنان کیفیت آرد و گندم را دلیل آن می‌دانند.

افراد معترض اظهار کردند: بارها مشاهده کرده‌ایم که بسیاری از افراد  در صف ایستاده‌اند و پس از انتقاد به کیفیت نان با رفتار بد برخی از نانوایی‌ها مواجه شدند.

عده‌ای دیگر می‌گویند برخی نانوایی ها کیسه آرد به قیمت دولتی تحویل می گیرند و آن را در بازار آزاد به قیمت چندین برابر  به فروش می رسانند و این امر باعث شده که ساعات پخت را رعایت نکنند و دیر واحد نانوایی را باز و زود تعطیل می کنند.

۸۰ هزار میلیارد ریال برای طرح های عمرانی ورزش و جوانان نیاز است
دنبال کنید

این جمع از شهروندان از مسئولان خواستار توجه جدی نسبت به رسیدگی به رفع این مشکل به ویژه در جهت افزایش کیفیت مناسب نان  و رعایت ساعات پخت در نانوایی های باشت شدند.

به گزارش فارس در آینده نزدیک به داستان تلخ نان در باشت بیشتر می‌پردازیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi