شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تداوم نهضت آسفالت ریزی «لیکک» در کهگیلویه

شهردار شهر لیکک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از ادامه نهضت آسفالت در خیابان های شهر لیکک خبر داد و گفت: دو سال گذشته به همت شهرداری و شورای شهر لیکک اقدامات کم نظیری در حوزه آسفالت شهری صورت گرفت. عباس مشیری گفت: در ادامه نهضت آسفالت، شهرداری لیکک این روزها محله های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100538
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

تداوم نهضت آسفالت ریزی «لیکک» در کهگیلویه

شهردار شهر لیکک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از ادامه نهضت آسفالت در خیابان های شهر لیکک خبر داد و گفت: دو سال گذشته به همت شهرداری و شورای شهر لیکک اقدامات کم نظیری در حوزه آسفالت شهری صورت گرفت.

عباس مشیری گفت: در ادامه نهضت آسفالت، شهرداری لیکک این روزها محله های همجوار پارک شهدای گمنام، میدان ورودی، پشت آموزش و پرورش و کوچه های منتهی به زکریای رازی را اجرا و دیگر محله هایی که در این پروژه پیش بینی شده در ادامه آسفالت خواهند شد.

تداوم نهضت آسفالت ریزی «لیکک» در کهگیلویه 4

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه نهضت آسفالت در شهر لیکک انقلاب به پا شد تصریح کرد: در دوسال گذشته ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت خیابان ها، کوچه ها و معابر انجام شد.

شهردار شهر لیکک تصریح کرد: تلاش می‌شود که کوچه ها و خیابان هایی که شرایط مناسب آسفالت را داشته باشند در ادامه پروژه آسفالت شوند.

تداوم نهضت آسفالت ریزی «لیکک» در کهگیلویه 5

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi