شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بعد از 15 سال گازرسانی به روستاهای سرپل ذهاب اتفاق افتاد

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: گازرسانی به شهرستان سرپل ذهاب مطالبه ۱۵ ساله مردم بود و خوشبختانه گازرسانی به چندین روستای سرپل ذهاب انجام شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100234
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

بعد از 15 سال گازرسانی به روستاهای سرپل ذهاب اتفاق افتاد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری در آئین افتتاح گازرسانی به ۸۰ روستا در سرپل ذهاب که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین در روستای دشت ذهاب برگزار شد، اظهار کرد: گازرسانی به شهرستان سرپل ذهاب و روستای دشت ذهاب از مطالبات ۱۵ ساله مردم بود که امروز به نتیجه رسید.

وی افزود: در فرآیند گازرسانی به منظور تکمیل پروژه معارضه‌های موجود رفع و با ۱۵ اکیپ با فعالیت روستاهای شهرستان سرپل ذهاب به سمت سبز شدن رفته و طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت گاز تا پیش از شروع فصل سرما شاهد گازرسانی ۱۰۰ درصدی این شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز اگر بسیار قدرتمند است و موفقیت‌های بسیاری کسب کرده حاصل اعتماد به مردم بوده و اگر دشمن از ایران هراس دارد به پشتوانه مردم است.

حیدری بیان کرد: تا سه سال گذشته شهرستان سرپل ذهاب کمتر از ۴۸ درصد و شهرستان گیلانغرب تا چند ماه اخیر ۶۰ درصد گازرسانی شده بودند اما امروز شاهد روند پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی هستیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری از بهبود اوضاع مرز تیله کوه، مطرح کرد: با صحبت‌های انجام شده با استاندار کرمانشاه در آینده‌ای نزدیک این مرز بهره برداری خواهد شد و سامانه گرمسیری نیز با ۲۵ هزار هکتار در استان کرمانشاه در دست اقدام برای بهره برداری کامل است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi