شماره : 44246
۲۴ / ۵ / ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

#کراک یا #کریستال وضعیت خیلی خطرناکی دارد

همایش منطقه ای اعتیاد ، چهره ها ، چالش ها شامل محورهای جوانان و اعتیاد، اعتیاد و چالش‌ها، بررسی عوامل خطرزا و زمینه‌ساز اعتیاد، تغییر چهره اعتیاد و علل #گرایش به مصرف مواد #صنعتی و #محرک های جدید برگزار شد. #سرهنگ_سید_محمد_موسوی  گفت : همیشه از دغدغه‌های خود من بود تا بتوانیم دانشگاه را در زمینه پیشگیری از مواد مخدر وارد کنیم.

همایش منطقه ای اعتیاد ، چهره ها ، چالش ها شامل محورهای جوانان و اعتیاد، اعتیاد و چالش‌ها، بررسی عوامل خطرزا و زمینه‌ساز اعتیاد، تغییر چهره اعتیاد و علل #گرایش به مصرف مواد #صنعتی و #محرک های جدید برگزار شد.

#سرهنگ_سید_محمد_موسوی  گفت : همیشه از دغدغه‌های خود من بود تا بتوانیم دانشگاه را در زمینه پیشگیری از مواد مخدر وارد کنیم.

موسوی افزود : شرایط مواد مخدر در کشور ما از طرفی که کشور ما #جوان هست و کشورهای خاص اطراف ما وجود دارد در جهان یکی از بزرگترین خط ترانزیت مواد مخدر را داریم.

وی بیان داشت : وقتی #کشفیات مواد مخدر بیشتر می شود یعنی ورود بیشتر شده است یعنی معتاد بیشتر شده است. مواد مخدر امروز تغییر شکل داده است امروز یک ماه مصرف کننده ،مصرف کرده است خودش نمیداند و فکر می‌کند دارد #دارو می خورد. بیشترین طیف در کشور ما ۱۵ تا ۲۰ سالگی بوده است علل های زیادی دیگری هم دارد.

فرماندهی نیروی انتظامی گچساران گفت: یکی از وقایع تلخ روی آوردن به داروهای مخدر است که محرک هستند با تابش نور و صدای شدید همخوانی دارد و مصرف کننده را به کارهایی می کشاند که اکثراً نمی داند.

چه شد که معتاد شد؟ چرا معتاد شد؟ این‌ها باید گفته شود.

امروز جامعه ما با مواد صنعتی خطرناک مواجه شده است مواد مخدر صنعتی تا کیلویی ۱7 میلیون تومان بصورت ارزان فروخته شده است، این کار صورت گرفته است، جوانان ما را آلوده کرده اند. وقتی دشمن وقتی به اهداف خود میرسند گرانترش می کنند.

اولین انتخابات انجمن خبرنگاران در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

#موسوی افزود: #کراک یا #کریستال وضعیت خیلی خطرناکی در کشور ما دارد طرف مادر خود را میکشد کنار ما می‌نشیند و نمی‌داند که مادرش را کشته است، کراک خطرناک است که ساقه مغز را از بین میبرد.

وی همچنین گفت: وضعیتی که در #جشن ها و #عروسی های ما هست اگر جلوی آن را نگیریم بچه‌های ما ناسازگار می‌شوند و فکر می‌کنند همه کار باید بکنند. ما باید تلاش کنیم خیلی خوب عمل کنیم، ما باید تلاش کنیم جای مصرف را ناامن کنیم، باید کار جهادی کنیم مردم باید قدم جلو بگذارند.

وی با اشاره به خیرین افزود: چرا خیرین ما فقط مدرسه می سازند امروز باید خیر در این زمینه حضور یابد و کمک کند تا این معضل ریشه‌کن شود ، امروز بچه ها جامعه محور هستند و خانه محور نیستند.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44246 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت ۱۱:۲۹:۵۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر