جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلسی که زورش به افراد مفسد نرسد به کف روی دریا می ماند

هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش(نشست همدلی با رانندگان‌)در محل باربری پناهپوری، گفت:کاندیدا شده ام تا به همه اقوام گچسارا‌ن و باشت خدمت کنم،کشور ما که در کمند سیل ، زلزله،مشکلات اقتصادی و اجتماعی قرار دارد پس وظیفه مجلس این است که به شایستگی نظارت کنند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50123
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱:۲۲

کرونا :

نماینده مجلسی که زورش به افراد مفسد نرسد به کف روی دریا می ماند

هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش(نشست همدلی با رانندگان‌)در محل باربری پناهپوری، گفت:کاندیدا شده ام تا به همه اقوام گچسارا‌ن و باشت خدمت کنم،کشور ما که در کمند سیل ، زلزله،مشکلات اقتصادی و اجتماعی قرار دارد پس وظیفه مجلس این است که به شایستگی نظارت کنند تا بحث مشکلات اقتصادی و معیشتی کمتر بشود.

وی افزود:بنابراین نه اینکه مجلس غده ای بشود در دل ملت،در حالی که ۷۰نفر از نمایندگان مجلس خودشان را کارمند نفت کرده اند و حرف مان این است که چرا منافع ملی را فدای منافع شخص می کنید.

عسکری در ادامه تصریح کرد:حرف مردم این است که نمایندگان مجلس با مردم صادق باشند، مجلس به وظیفه نمایندگی اش عمل کند و این مهم هم یک وظیفه ملی است؛ اگر در این چهل سال مجلس به وظیفه اش خوب عمل می کرد نیاز نبود مادر و پدری درد و رنج بیکاری فرزندانش را داشته باشد.

وی تصریح کرد:مجلس اگر در تراز عملکرد خودش در‌قانون اساسی باشد در نتیجه مشکلاتی هم برای مردم بوجود نخواهد آمد.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:بحث کسری بودجه ، دست دراز کردن به سفره مردم و گرانی بنزین که برای ۳۰هزار میلیارد تومان کسری بودجه ،بنزین هزارتومانی را به ۳هزار تومان افزایش دادند.

وی تصریح کرد:اگر نفت کشور به فروش نرود باید از طریق منابع جایگزین این مهم شکل می گرفت هر چند‌ یک عده این مملکت را خورده اند و ما هم می دانیم و باید با کسانی که در این مملکت رشوه گرفته اند با قاطعیت برخورد شود.

یاسین رحیمی‌پور بازیکن گچسارانی به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد
دنبال کنید

وی تصریح کرد:بحث این است که ۳۰هزار میلیارد تومان کم داشتید، لازم نبود قیمت بنزین را افزایش دهید و اگر فقط مالیات همین منازل خالی که حدود ۶۰۰هزار میلیارد تومان و تنها هم دست عده ای خاص است اخذ می شد خیلی از مشکلات و کسری بودجه هم مرتفع می شد.

عسکری در ادامه اظهار کرد:چند نفر صدها خودرو وارد کرده اند و مالیاتشان را هم پرداخت نکردند و ۶۰۰میلیارد تومان فقط معوقات بانکی داریم که باید پس گرفته شود.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:به گفته کارشناسان،بیش از ۹۰درصد کسانی که معوقات بانکی‌ دارند هیچ ضمانتی هم برای بازگشت معوقات ندارند،پس اینها چه کسانی هستند؟یعنی فعلا زور فقط به مردم عادی رسیده است!.

عسکری تصریح کرد:مالیاتی که از برخی وکلا اخذ می شود حدود یک دهم مالیات یک کارمند است،هرچند از پزشکان هم‌ مالیات نمی گیرند و حرف این است که باید از خیلی ها مالیات گرفت که اگر این کارها بشود جلوی خیلی از مشکلات گرفته می شود.

وی اظهار کرد:به خاطر وجود مشکلات ۱۵هزار واحد و کارگاه تولیدی تعطیل می شوند در حالی که  ۱۴۲میلیارد دلار از پول های آقازاده ها در بانک های خارج کشور است که چند برابر بودجه کشور است؛حامل های انرژی را افزایش می دهند که پولش را به مردم بدهند آنوقت همین یارانه را چندین سال است ثابت نگه داشته اند اما قیمت کالاها همچنان در حال افزایش است.

وی افزود:نماینده مجلسی که زورش به افراد مفسد نرسد به کف روی دریا می ماند؛کسانی که خانه های لوکس و ماشین های لوکس دارند  فقط دو درصد مالیات می دهند،ولی یک کارمند ۱۰درصد باید مالیات بدهد!

تیم هاکی آقایان نفت و گاز گچساران به سمنان اعزام شد+تصویر
دنبال کنید

عسکری تصریح کرد:تورم و مالیات دو لبه قیچی کمونیستی است و نظریه دارد که برای کنترل مردم باید آنها را بین دو اهرم تورم و مالیات قرار دهید؛ باید توجه داشت که امسال ۳۰هزار میلیارد و سال آینده ۱۵۰هزار میلیارد کسری بودجه داریم.

وی افزود: افتخار دارم که آبدارچی مجلسی باشم که حلقوم پولدارهایی که مالیات نمی دهند را بگیرم، جلوی قاچاق را بگیرم و از حقوق مردم و ملت به شایستگی دفاع کنم.
کاندیدای انتخابات مجلس در ادامه گفت: برخی ها قند و شکر، روغن و پول در کف خیابان می ریزند برای اینکه رای جمع کنند که این خودش نوعی خیانت به مردم است، هرچند بارها گفته ام بیاید مناظره کنیم و بدانید درصد بودجه ای این شهرستان نسبت به شهرستان نورآباد کمتر است و ثابت می کنم اما بیایید برای مناظره.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi