شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست خبری بهنام همتی

از واگرایی تا همگرایی؛حضور در انتخابات احساس تکلیف بود / خدا با ماست

کاندیدای انتخابات گچساران و باشت در یک نشست خبری پای سوالات خبرنگاران نشست و خود را اینگونه معرفی کرد: بهنام همتی پزشک عمومی متولد سال ۱۳۴۷در یکی از روستاهای ممسنی منطقه ماهور میلاتی گرداب پیازی و از سال ۷۵ پزشک هستم دو دوره عضو هیئت مدیره نظام پزشکی و مشغول طبابت در بهداشت و درمان نفت گچساران بوده و دارای دو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50011
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

کرونا :

از واگرایی تا همگرایی؛حضور در انتخابات احساس تکلیف بود / خدا با ماست

کاندیدای انتخابات گچساران و باشت در یک نشست خبری پای سوالات خبرنگاران نشست و خود را اینگونه معرفی کرد: بهنام همتی پزشک عمومی متولد سال ۱۳۴۷در یکی از روستاهای ممسنی منطقه ماهور میلاتی گرداب پیازی و از سال ۷۵ پزشک هستم دو دوره عضو هیئت مدیره نظام پزشکی و مشغول طبابت در بهداشت و درمان نفت گچساران بوده و دارای دو فرزند می باشم  وبه صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده ام و در این برهه حساس مرزبندی را قبول ندارم .

از واگرایی تا همگرایی؛حضور در انتخابات احساس تکلیف بود / خدا با ماست 7

خدا با ماست  / حضور در انتخابات احساس تکلیف بود

 

دکتر همتی شعار انتخاباتی خود را خدا با ماست عنوان کرد و افزود:من وجود خدا را در زندگی خودم حس کردم و هدف اصلی من از حضور در انتخابات احساس تکلیف بود و بر این باور بودم که می توانم به مردم گچساران کمک کنم و مهمترین برنامه ام حفظ انسجام است که آن را بین تمام مردم به وجود بیاورم و یکی از موارد پاداش بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است که به صورت یک سوم پرداخت می شود که اگر نماینده شوم این موضوع را به مجلس خواهم برد و موضوع دیگر احداث کارخانجات برای تولید اشتغال است و مورد دیگر تجدید نظر در قانون اصلاحات ارضی است که عده ای آن زمین ها را مفت به چنگ آورده اند و حق کشاورزان واقعی پایمال می کنند که در این خصوص اقدام خواهم کرد.

از واگرایی تا همگرایی؛حضور در انتخابات احساس تکلیف بود / خدا با ماست 8

اگر چه خیابان بلادیان زیبا شده است اما موجب کسادی بازار شده است

دکتر همتی خاطرنشان کرد: فقر و فرهنگ دو مقوله ایست که باهم در ارتباط هستن و هرچه در یک کشور فرهنگ توسعه یافته باشد فقر کمتر است و معتقدم روی این موضوع باید بیشتر کار شود و برنامه دیگرم تکریم همکاران و جامعه پزشکی است و برنامه دیگر رسیدگی به مشکلات بازاریان است که اگر چه خیابان بلادیان زیبا شده است اما موجب کسادی بازار شده است و به جای جشن پیروزی نهال خواهم کاشت.

از واگرایی تا همگرایی؛حضور در انتخابات احساس تکلیف بود / خدا با ماست 9

یوم الله ۲۲بهمن با حضور پرشور مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم بزنند

دکتر همتی با اشاره اینکه گفته ام ۲۸هزار رای دارم گفت:من از طایفه گشتاسب و کشکولی بزرگ هستم و یک پزشک بودم در بین مردم بوده ام و مردم مرا می شناسند و حقوق ماهانه من ۷الی ۸میلیون با کم شدن وام ها و غیره می باشد و غیر از این بر من حرام خواهم بود.دکتر همتی در پایان این نشست از مردم گچساران و باشت دعوت کرد تا در یوم الله ۲۲بهمن با حضور پرشور مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم بزنند.

تکمیلی؛

بهنام همتی،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در تشریح برنامه های خود در انتخابات امسال گفت:بنده به صورت مستقل به صحنه انتخابات ورود کرده ام ،نه اصولگرا و نه اصلاح طلب هستم  چرا که مرزبندی های سیاسی اینچنینی را اصلا قبول ندارم و نیز معتقدم تمام تلاشمان باید برای رفع تبعیض و نابرابری ها درجامعه باشد.

وامدارهیچ گروه و طایفه ای نیستم

وی افزود:بنابراین باید این اتحاد و انسجام را هم داشته باشیم که جامعه را از این وضعیت نجات بدهیم ، در هنگام ثبتنام هم تنها به فرمانداری شهرستان رفتم که وامدار هیچ گروه و طایفه ای نباشم هرچند معتقدم که باید حرمت ها و احترامات به طوایف صادقانه باشد ؛شعار انتخاباتی من این است که “خدا با ماست” چرا که همیشه دست خداوند را در زندگی ام حس کرده ام.

رای ۲۸هزار نفری

همتی اظهار کرد:زمان ثبت نام  نامزدهای انتخابات هم در جمع رسانه ها اعلام کردم که ۲۸هزار رای دارم و الان هم این ادعا را دارم.

دکتر خادمی:با نقد منصفانه دولت و خود داری از غوغاسالاری فرصت را از مخالفان توسعه استان بگیریم
دنبال کنید

نبودن عدالت اجتماعی

وی درادامه تصریح کرد:هدف اصلی ام از ورود به عرصه انتخابات به نوعی احساس تکلیف بود ، برنامه های بنده جزو اولین برنامه های کاندیداهایی بود که اعلام کردم، از جمله دغدغه هایی که دارم وضعیت معیشتی و اقتصادی نامناسب مردم و نیز وجود تبعیض و نابرابری و نبودن عدالت اجتماعی است.

ظلم به بازنشستگان نفت

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:از دیگر برنامه هایم ایجاد اتحاد و انسجام است و بنده نیز برخی از مسئولین و نمایندگان را در به وجود آمدن اختلاف در برخی طوایف دخیل می دانم ،دغدغه ام نیز اصلاح قانون بازنشستگان کارکنان شریف شرکت نفت است که نیز ظلم مضاعفی به آنها شده و کسی که در آن بالا بالاها نشسته باید فکر کند که کارگری که در این شرایط سخت کار می کند آیا بعد از بازنشستگی پاداش آنها اینگونه باید داده شود؟.

استفاده از دیگر منابع شهرستان

وی افزود:بنابراین معتقدم که باید به جای فرستادن اندک نیرویی در ادارات و نهادها، باید اشتغال زایی صورت گیرد که باید به این نکته هم توجه کرد که علاوه بر نفت و گاز منابع بسیار عظیمی در این شهرستان همچون “معادن گچ” وجود دارد و افرادی که به فکر سرمایه گذاری هستند باید به این منبع خدادادی هم توجه کنند.

همتی تصریح کرد:در بحث طرح زیبای خیابان بلادیان، اگرچه بسیار خوب است اما به هرحالی موجب رکود بازار کسبه هم به نوعی شده است و صدای اعتراض بازاریان هم در موارد مختلف هم در این‌خصوص شنیده شد.

اعطای زمین مفت به برخی ها

همتی تصریح کرد: بسیار معتقد به اصلاح اراضی ملی هستم و زمین هایی که خیلی مفت به برخی افراد داده شده است که این زمین ها باید در اختیار کشاورزان قرار داده شود.

وی در خصوص اقدامات تاجگردون در این ۸سال نیزتصریح کرد:سعی کرده ام در این مرحله از انتخابات وارد فضای تخریب نشوم چرا که آمده ام خودم را محک بزنم و قطعا آقای تاجگردون کارهای مفیدی هم انجام داده اند و به تبع نیز کارهایی صورت گرفته که مناسب مردم ما نبوده است، طرح ها و پروژه هایی هم بدون کارشانسی صورت گرفته در بحث همین احداث کارخانه پتروشیمی گچساران در مکان منسبی احداث نشده است و فاصله از سد کوثر و منابع آبی بسیار دارد که از ایرادات این پروژه است.

تاجگردون طراح گرانی بنزین

همتی اظهار کرد:بحث پاداش بازنشستگان نفت و بحث گران شدن بنزین قطعا یکی از طراحان این موضوعات بودند و هرچند ایشان هم کارهای برجسته ای برای این حوزه انتخابیه انجام داده اند و باید انصاف و نقدمنصفانه را هم در نظر گرفت.

تقلیل محبوبیت تاجگردون در گچساران

وی تصریح کرد:یکی از ایرادات آقای تاجگردون، انتصاب مدیرانی ضعیف است و از عواملی که جایگاه وی را تضعیف کرد همین گماشتن مدیران ضعیف بود که به نوعی محبوبیت وی را دراین شهر تقلیل داد.

تامین مایحتاج از سطل زباله

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:متاسفانه در شهرستان ما هنوز هم با وجود این‌منابع عظیم نفت و گاز فقر بیداد می کند ،اگر چه عدالت اجتماعی وجود ندارد و برخی از مادران و پدران این شهر شب ها در سطل های زباله دنبال تامین مایحتاج خود می گردند.

نشست مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مجریان طرح ملی دیسپچینگ
دنبال کنید

فقر بیشتر در شهر

همتی تصریح کرد:متاسفانه تبعیض و نابرابری در شهرما زیاد است به یک عده زیاد توجه شده و یک عده نیز فقیرتر شدند و طبقه متوسط هم خیلی تقلیل پیدا کرده اند.

وی افزود:متاسفانه در زمینه های فرهنگی نه تنها در شهر ما بلکه در سطح کشور هم کار مطلوبی صورت نگرفته و اگر فرهنگ ما طوری ساخته بشود که مردم بیشتر به کار و تلاش فکر کنند،به خودی خود باعث توسعه کشور و کاهش فقر می شود.

 کاندیدای انتخابات مجلس گفت:باید توجه داشت انتخاب کاندیداها نباید براساس طایفه ای و طایفه گرایی باشد، زمانی که برای انتخابات ثبت نام کردم معتقدم بودم که برای من طایفه ها و اقوم بایدبه یک چشم دیده شوند.

مسئله ترک و لر

همتی تصریح کرد:توده مردم باید کاندیدای خودشان را انتخاب کنند و بیشتر هم انتظار دارم که مردم با بینش ، مطالعه و درایت کاندیدای خودشان را انتخاب کنند و مسئله ترک و لر کردن اصلا درست نیست.

این کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:حقوق ماهانه بنده منهای وام های کسر شده، چیزی در حدود ۸میلیون است و اگر چیزی غیر از این باشد برمن حرام و بر دیگران حلال است.

کنار اصولگرایان فعالیت داشتم

وی افزور:گرچه دیر به صحنه آمده ام و هرچند هم ناخواسته بود،اما سالها در کنار اصولگرایان فعالیت داشتم ، برنامه ام برای ادامه تحصیل بود ؛ اما به هرحال به صحنه آمدم .

وی تصریح کرد:متاسفانه پزشکان ما به اندازه زحمتشان قدرشان در جامعه شناخته نمی شود ، متاسفانه برخوردهای بدی نیز شده است که می توان گفت که زمینه فرهنگی دارد اگرچه باید جایگاه پزشکان و پرستاران به خوبی باید درجامعه شناخته شود.

به سفارش کسی نیامده ام

همتی تصریح کرد:زمانی که ثبت نام کردم اعلام‌کردم که به سفارش کسی نیامده ام که به سفارش کسی بروم و  با هیچ کاندیدا و گروهی بند و بست نداشتم و برای یک رقابت جدی و سالم آمده ام،برخی ها تبلیغات زودهنگامی داشتند اما بنده به قانون احترام‌گذاشتم و فعالیتم را در زمان مشخص ادامه می دهم.

وی در پاسخ به سوالی گفت:اگر خودم‌ در این دور کاندیدا نبودم و با توجه به معیارهایی که برای خودم ترسیم کرده ام‌؛ضمن احترام به سایر کاندیداها ،تا الان اقدامات و برنامه های هیچکدام باب میل بنده نبوده اند و شاید تا الان جزو کاندیداهای انتخابی بنده نباشند.

آزموده را آزمودن خطاست

 وی افزود:به نظرم آزموده را آزمودن خطاست و دو نفر از کاندیداها ،نمایندگان ادوار قبل بودند و برنامه قابل توجه و خاصی از آنها ندیدم ،معتقدم‌ که وظیفه یک نماینده باید به شایستگی رعایت بشود وظیفه یک‌نماینده انعکاس مطالبات مردم از تریبون‌مجلس است یک نماینده باید قانون گذاری در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشد و انتخاب و انتصاب این چنینی مدیران به نوعی اشتباه است و یکی از اشکالان نمایندگان ما در این دور و دورهای گذشته همین مباحث است که در کوچکترین پُست و سمتی هم دخالت می کنند درحالی که کارهای بزرگتری هم وجود دارد.

از واگرایی تا همگرایی؛حضور در انتخابات احساس تکلیف بود / خدا با ماست 10 از واگرایی تا همگرایی؛حضور در انتخابات احساس تکلیف بود / خدا با ماست 11

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi