سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس در گچساران

همایش بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد. حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در این آیین ضمن تبریک عید غدیر خم گفت:ائمه اطهار علهیم السلام به عنوان خلیفه الله در عالم هستی هستند و وظیفه داریم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49063
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

کرونا :

سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس در گچساران

همایش بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در این آیین ضمن تبریک عید غدیر خم گفت:ائمه اطهار علهیم السلام به عنوان خلیفه الله در عالم هستی هستند و وظیفه داریم که اطاعت و تبعیت محض کنیم ،چرا که پیروی از سبک زندگی ائمه معصومین (ع) ،راه درست زندگی کردن است.
وی درادامه با اشاره به ارتحال آیت الله” آمیراحمد تقوی”،افزود:جا دارد مجدد ارتحال این عالم ربانی را به همه عزیزان ، مومنین و مومنات خاصه مردم متدین و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می کنم و خداوند ان شاءالله توفیق دهد که راه ایشان را که راه ائمه (ع) را فراموش نکنیم.
حجازی درادامه تصریح کرد:باید مواظب بود که هیچگاه نبایدبه غیراز خداوند کُرنش و بندگی کرد،آزادگان سرفراز ما این همه سختی ها و رنج ها را تحمل کردند اما ذره ای از آرمان ها و اهداف مقدس انقلاب عدول نکردند.
امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:آزادگان سرافراز با رشادت و دلیری در دوران دفاع مقدس و با صبرو استقامت بی بدیل در دوران اسارت، دنیا را بهت زده کردندو در میدان عمل نیز زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری را ترسیم کردند.
وی افزود:این درحالی است که امروز سید حسن نصرالله،آمریکا و اسرائیل را تهدید و بیان می کند که اگر کسی خواست نسبت به ایران تعرضی داشته باشد تمام خاورمیانه را آتش می کشانیم و آن موقع اسرائیلی هم وجود نخواهد داشت و هیچ ردپایی هم از آمریکا در این منطقه باقی نخواهد ماند،ما جبهه مقدم مقاومت اسلامی هستیم و فرماندهی کل هم ایران اسلامی است.
حجازی درادامه اظهارکرد:بنابراین باید توجه داشت که عزت واقتدار ایران اسلامی مرهون همین فداکاری و رشادت های شهداء،جانبازان و آزادگان است؛فرزندان این ملت بزرگ شجاعانه برای دفاع از دین ،اسلام و وطن رفتند و امروز پیام مهم خون شهداء،استقلال کشور و سربلندی نظام و ستیز با استکبار است.
خاطره گویی یکی از آزادگان(فرامرز صالحی) از دوران اسارت و نیز رونمایی از کتاب خاطرات دوران اسارت(علی محمد بیات فر) بخش دیگری از این آیین بود.

نشست زیر ساخت فاضلاب در پانصد دستگاه گچساران + عکس
دنبال کنید

سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس در گچساران 7 سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس در گچساران 8 سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس در گچساران 9 سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس در گچساران 10 سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس در گچساران 11

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi