جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طعم چاقوی حذف ورزشی گچساران بر تن مدیران رسانه ای / صدای منتقدان ورزشی بلند شد

ورزش گچساران بلخص در بخش فوتبال قهرمانی درب را به روی همه خبرنگاران بسته و پاسخگو نیست و با اکثر رسانه های ورزشی و یا بهتر بگوییم تمام آنها به جز رسانه های وابسته به خود مشکل دارد و نتوانسته تعامل مناسبی را ایجاد کند. در حالی که حسن روحانی بارها اعلام کرده دولت باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48829
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

کرونا :

طعم چاقوی حذف ورزشی گچساران بر تن مدیران رسانه ای  / صدای منتقدان ورزشی بلند شد

ورزش گچساران بلخص در بخش فوتبال قهرمانی درب را به روی همه خبرنگاران بسته و پاسخگو نیست و با اکثر رسانه های ورزشی و یا بهتر بگوییم تمام آنها به جز رسانه های وابسته به خود مشکل دارد و نتوانسته تعامل مناسبی را ایجاد کند.

در حالی که حسن روحانی بارها اعلام کرده دولت باید آستانه تحمل خود را بالا ببرد و در مراسم تجلیل از قهرمانان نیز گفت:” مردم وقتی مشاهده می‌کنند که آستانه تحمل دولت بالاست و علاوه بر نقد، تخریب را هم تحمل می‌کند، خرسند می‌شوند چرا که آنها دلشان می‌خواهد آستانه تحمل دولت بالا برود و همه ما باید تلاش کنیم تا آستانه تحمل‌مان در برابر نقدها حتی نقدهای ناروا افرایش یابد.”

مدیران از سایر رسانه های منتقد مدام شکایت می کردند و شنیده می‌شد که مدیران ورزشی گچساران به دنبال ارتباط با مقام های بالادستی رسانه های مربوطه هستند تا با اعمال نفوذ به دنبال حذف منتقدان خود باشند و اما حالا که مدیران بالادستی رسانه ها پا به میدان گذاشته اند و منتقد آنها شده اند دیگر راهی نمانده است و مجبور شده اند به کل رسانه را حذف کنند.

صدای حذف منتقدان در ورزش گچساران هم بلند شده است . امروز در گچساران یک منتقد رسانه ای که از مدیران بالادستی رسانه ای هم هست از حذف خودش در ورزش می گوید.

سوال اینجاست به کجا چنین شتابان می رویم؟!!! 👇👇👇

اسماعیل ولایت مدیر مسئول سایت نفتا نیوز و خبرنگار خبرگزاری ایسنا در گچساران نوشت:👇👇👇

گویا هیات نو پا وبی تجربه نه توان مدیریت دارند و نه تاب نقد و انتقاد و راهی جز توهین به خبرنگار نفتا نیوز و حذف منتقدین خود را در دستور کار گرفته اند .
اسماعیل ولایت که تا پیش از این بعنوان سرپرست باشگاه ماهان گچساران و ایران مهر فعالیت داشت پس از چندین نقد سازنده و در گروه اطلاع رسانی هیات فوتبال که در جهت اعلام برنامه هایشان ساخته بودند و در این گروه مربیان و سرپرست باشگاههای مختلف شهرستان نیز حضور دارند تاب و تحمل منتقد را برنتافتند و اقدام به حذف منتقد نمودند و این اقدام بسیار زشت توسط کمیته مسابقات هیات فوتبال گچساران صورت گرفت.
جناب آقای آموزگار و افشاریان این اقدام توهین آمیز هیات فوتبال گچساران در حذف منتقد دیگر ایجاد شائبه نبوده و به طور حتم و یقین تخلفات در وسعت بیشتر در حال شکل گیری است که دست به چنین پاسخهایی زده اید .
البته پیش از این هیات فوتبال گچساران با سیاستهای حذف مخالفین در داوری و کنار گذاشتن داورانی چون مهدی محمد پور و امید چراغی نوع نگاه و شیوه کاریشان را به همه نشان داده بودند ولی تا این حد که با خبرنگاران رسمی بخاطر نقد کردن برخورد توهین آمیز کنند بصورت علنی و با مدرک و مستند رفتار نکرده بودند.
حیف و هزاران حیف که سکان هیات فوتبال دست فردی افتاده که تمام اقداماتشان حذف منتقد یا اقدامات سیاسی بوده.؛ متاسفانه در هیت فوتبال گچساران دیگر از آن اقتدار حاج عبدالکریم قاضیفر خبری نیست .
حذف دکتر قاضیفر و مسعود شمس را در معرفی ننمودنشان به هیات استان و مسابقات لیگ آزادگان بعنوان ناظر بازی را از اقدامات خوب و قابل ستایش جناب آقای آموزگار باید قلمداد نمود .
یعنی نام دکتر قاضیفر و مسعود شمس اینقدر آزارتان میداد که حذف همشهری خود را به خوشنودی مخالفانشان ترجیح دادید؟؟؟
آیا هیچ فکر کرده ای آینده گان در خصوصتان چه خواهند گفت ؟؟؟
آیا حذف منتقد و مخالف را بعنوان راهی در جهت حفظ بقاء خود در دستور کار دارید ؟؟؟
این گونه تفکرات پوچ و پوشالی مربوط به دنیای انسانیت نیست و یقینا شکارچیانی کارآزموده تر نیز در کمین نشسته اند .

افزایش ۲۵ درصدی حقوق در سال آینده پیشنهاد اولیه است/ مشکل ترمیم حقوق بازنشستگان سخت و زیان‌آور حل شد
دنبال کنید

☝☝☝

طعم چاقوی حذف ورزشی گچساران بر تن مدیران رسانه ای / صدای منتقدان ورزشی بلند شد 3

ورزش گچساران منتقدان زیادی دارد با این حال بحث بر سر کارنامه مثبت یا منفی مدیران در فوتبال نیست، بلکه موضوع اصلی نحوه برخورد مدیران ورزشی گچساران با منتقدان و مدیرانی است که با آنها اختلاف نظر دارند.

این رفتار مدیران ورزشی که ریشه در ترجیح دادن منافع شخصی و جناحی بر منافع استانی و ورزش شهرستانی دارد، می‌تواند ضربات جبران‌ناپذیری را بر ورزش تحمیل کند.

به امید داشتن مدیرانی با ظرفیت پذیرش نقد  و برخورد مناسب تر با منتقدین……

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi