چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران با همکاری پلیس مواد مخدر استان و ماموران پاسگاه امام زاده جعفر(ع) خبر داد. سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46448
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

کرونا :

کشف ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران با همکاری پلیس مواد مخدر استان و ماموران پاسگاه امام زاده جعفر(ع) خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی باشت به گچساران برابر هماهنگی با مقام قضایی به دو دستگاه خودرو سواری سمند و پژو پارس مظنون که پس از رویت ماموران اقدام به دور زدن و فرار کردند.

وی افزود:خودروی سمند با شگردهای پلیسی متوقف و خودروی پژو پارس نیز با توجه به تاریکی شب و شلوغی مسیر و بارندگی متوالی و اقدامات جهت شناسایی و توقیف خودرو و دستگیری سرنشینان در دست برسی است.

این مقام انتظامی افزود:پس از توقیف خودروی سمند مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار تقریبی ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در خودرو کشف و ضبط شد و در این راستا خودرو به پارکینگ انتقال و پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد:مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi