جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اصلاح طلبان طرح عبور از روحانی را به راه انداختند

سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان طرح عبور از روحانی را به راه انداختند اما از طرف دیگر آنها روحانی 1400 را مطرح می کردند، بنابراین نمی توانند با این ترفندها خود را از مسئولیت مبرا کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43946
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۱۳

کرونا :

اصلاح طلبان طرح عبور از روحانی را به راه انداختند

سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی های اخیر و کنترل نکردن بازار از سوی دولت گفت: کابینه روحانی خسته و پیر است و تحرک لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه بخشی از گرانی ها عمدی است، افزود: متاسفانه هیچ عزم و اراده ای از سوی دولت برای مقابله با گرانی ها مشاهد نمی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: باید وزرای پرتحرک، فعال، جوان و کارآمد بر سرکار آیند تا تحولی در وزارتخانه ها و حتی در دولت ایجاد کنند.

ابطحی گفت:تیم اقتصادی و دیپلماسی کشور بیش از هر جای دیگر نیاز به تغییر و تحول دارد و به نظر می رسد برای بهبود وضعیت فعلی، حداقل نیمی از کابینه باید تغییر کند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان طرح عبور از روحانی را به راه انداختند اما از طرف دیگر آنها روحانی 1400 را مطرح می کردند، بنابراین نمی توانند با این ترفندها خود را از مسئولیت مبرا کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: موضوع انتخابات زودهنگام که اصلاح طلبان مطرح می کنند، محل قانونی ندارد اما اگر رئیس جمهور خود استعفاء دهد ما از آن استقبال می کنیم.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi