جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یاسوج میزبان مسابقات والیبال جوانان استان است

رئیس هیئت والیبال استان از برگزاری و میزبانی شهر یاسوج در مسابقات قهرمانی والیبال جوانان استان خبر داد. شهر یاسوج میزبان مسابقات والیبال جوانان باشگاههای استان است . اردشیر راد رئیس هیئت والیبال استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان بیان داشت: با توجه به میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35366
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

کرونا :

یاسوج میزبان مسابقات والیبال جوانان استان است

رئیس هیئت والیبال استان از برگزاری و میزبانی شهر یاسوج در مسابقات قهرمانی والیبال جوانان استان خبر داد.

شهر یاسوج میزبان مسابقات والیبال جوانان باشگاههای استان است .

اردشیر راد رئیس هیئت والیبال استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان بیان داشت:

با توجه به میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور که در شهریورماه به میزبانی شهر یاسوج برگزار خواهدشد ،مسابقات انتخابی تیم والیبال جوانان استان در شهر یاسوج برگزار خواهد شد .

راد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،از حضور تیم های والیبال جوانان شهرهای گچساران ،دهدشت ،لنده ،سوق ،بهمئی،چرام،سی سخت ،باشت و یاسوج در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت :این رقابت ها روز جمعه ۲۰ مرداد ماه در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد .

رئیس هیئت والیبال استان در ادامه ضمن تشکر از حمایت سازمان آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی این سازمان در واگذاری سالن پوریای ولی ،هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی بازیکنان رده جوانان استان برای حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی جوانان کشور که از ۱۵ تا ۲۵ شهریورماه به میزبانی شهر یاسوج برگزار خواهد شد ذکر کرد.

اردشیر راد در خصوص میزبانی مسابقات والیبال دسته سوم قهرمانی جوانان کشور نیز بیان داشت:در این مسابقات ۱۲ تیم حضور دارند و بصورت دوره ای با هم رقابت خواهند کرد و دو تیم برتر راهی مسابقات دسته دوم باشگاههای کشور خواهند شد .

راد در پایان افزود:امیدوارم با حمایت های شایسته مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولین استانی ،میزبانی شایسته برای رقابت های دسته سوم والیبال جوانان کشور باشیم.

از این طریق جریان سوادآموزی رونق می یابد
دنبال کنید

رئیس هئیت والیبال استان در پایان از تماشاگران فهیم و والیبال دوست شهر یاسوج جهت تشویق و تماشای رقابت های والیبال جوانان کشور دعوت کرد.

این مسابقات در سالن شهید پایدار شهر یاسوج برگزار میشود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi