سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامانه پربارشی از روز یک‌شنبه وارد جو استان می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه پربارشی از روز یک‌شنبه وارد جو استان می‌شود و تا روز چهارشنبه دوم فرودین نیز ادامه دارد. ولی بهره‌مند اظهار کرد: با توجه به جدیدترین الگوهای جوی از عصر روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه تا روز جمعه در سطح استان بارش باران را با شدت و ضعف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33217
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

کرونا :

سامانه پربارشی از روز یک‌شنبه وارد جو استان می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه پربارشی از روز یک‌شنبه وارد جو استان می‌شود و تا روز چهارشنبه دوم فرودین نیز ادامه دارد.

ولی بهره‌مند اظهار کرد: با توجه به جدیدترین الگوهای جوی از عصر روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه تا روز جمعه در سطح استان بارش باران را با شدت و ضعف پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سیستم قوی بارشی از روز یک‌شنبه در کل استان فعال خواهد بود و موجب بارش شدید باران در مناطق استان می‌شود.

وی بیان کرد: این سیستم که تا روز چهارشنبه در جو استان فعال خواهد بود موجب آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها و اختلال در تردد جاده‌ها خواهد شد.

بهره‌مند عنوان کرد: مسؤولان استان با توجه به تعطیلی در طی روزهای آینده هرگونه تغییر در وضعیت بارش‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi