شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماموریت مرکز خدمات حوزه های علمیه ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی است

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی بعدازظهر چهارشنبه در اولین نشست شورای سیاستگذاری مسکن طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: دین و آموزه‌های دینی در کاهش مفاسد، ناهنجاری‌های اجتماعی و کاهش جرایم موثر است. وی با بیان اینکه دین انگیزه‌های ایمانی ملت ایران را در مقابل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

کرونا :

ماموریت مرکز خدمات حوزه های علمیه ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی است

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی بعدازظهر چهارشنبه در اولین نشست شورای سیاستگذاری مسکن طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: دین و آموزه‌های دینی در کاهش مفاسد، ناهنجاری‌های اجتماعی و کاهش جرایم موثر است.

وی با بیان اینکه دین انگیزه‌های ایمانی ملت ایران را در مقابل دشمنان مقاوم کرده است، گفت: خدمت به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در کشور به منزله حفظ اخلاق و معنویت و خدمت به دین اسلام است.

ربانی اظهار داشت: طلاب و روحانیون سربازان دین هستند و وظیفه ترویج احکام الهی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه مردم و مسؤولان اجرایی در استان‌های مختلف کشور با وظایف و ماموریت‌های این مرکز آشنایی کمی دارند، گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در حد توان از طلاب و روحانیون و خانواده‌های آنها در زمینه‌های خدمات بهداشتی، درمانی، رفاهی و معیشتی حمایت می‌ کند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور افزایش همکاری و تعامل مردم با مرکز را نیازمند تبیین وظایف و رسالتهای این مرکز خدماتی عنوان کرد.

ربانی افزود: احترام به روحانیون احترام به عالمان دینی است چراکه عالمان دینی مروجان دین و احکام دینی هستند.

وی به تحصیل ۱۲ هزار طلبه غیر ایرانی در کشور اشاره کرد و گفت: این طلاب از ۱۰۰ کشور جهان در حوزه‌های علمیه کشور تحصیل می کنند.

حجت الاسلام سید حسن ربانی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi