جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقابل شهر باران محکوم به برد هستیم

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی تصریح کرد:خوش بختانه در مقابل این تیم کلیه بازیکنان را در اختیار داریم و از این بایت مشکلی نداریم ،با شناخت خوبی که از شهر باران داریم امیدواریم با ارائه یک بازی با کیفیت سه امتیاز شیرین را بدست آوریم تا در جدول وضعیت خود را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29835
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

کرونا :

مقابل شهر باران محکوم به برد هستیم

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی تصریح کرد:خوش بختانه در مقابل این تیم کلیه بازیکنان را در اختیار داریم و از این بایت مشکلی نداریم ،با شناخت خوبی که از شهر باران داریم امیدواریم با ارائه یک بازی با کیفیت سه امتیاز شیرین را بدست آوریم تا در جدول وضعیت خود را بهبود ببخشیم .

 

یزدی ادامه داد :در مقابل شهر باران محکوم به برد هستیم که امیدواریم اینگونه هم شود تا در جدول به جایگاه واقعی خودمان برسیم.

 

سرمربی نفت وگاز گفت:در چند هفته اخیر با توجه به اینکه تیم ما از مسئله داوری ضربات سنگینی را متحمل شده است از مسئولان باشگاه انتظار داریم با جدیت این مسئله را پیگیری کنند تا فقط عدالت در مستطیل سبز برقرار شود و غیر از این چیز دیگری نمی خواهیم .

 

یزدی تصریح کرد :در سه بازی گذشته باید ۹ امتیاز بدست می اوردیم که متاسفانه به خاطر همین بی عدالتی ها فقط دو امتیاز کسب کردیم .

 

وی گفت :در لیگ دو در برخی ورزشگاه ها هیچگونه نظارتی وجود ندارد به طور مثال هفته قبل و دو هقته قبل در تهران و امیدیه مورد حمله یک سری افراد غیر فوتبالی قرار گرفتیم که اصلا معلوم نبود چه مسولیتی دارند .

 

سرمربی نفت وگاز گچساران در پایان اظهار داشت :از فدراسیون فوتبال انتظار می رود که روی این موضوعات تمرکزی بیشتری داشته باشند و اگر همین روند ادامه داشته باشد و نظارت بیشتر نشود مطمئن باشید در هفته های آینده اتفاقات بدتری در استادیوم ها رخ خواهد داد.

 

به طور مثال در بازی قبل بین دو نیمه در حالی که یک بر صفر از کیمیا فرایند جلو بودیم به ما فحاشی شد ،مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم و هیچکس هم پاسخگو نبود .

 

مقابل شهر باران محکوم به برد هستیم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi