چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۰۰۰واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران بازسازی می شود

به گزارش ، غلامرضا تاجگردون ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان اظهار داشت: طرح بازسازی سه هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران آغاز شده و این طرح اکنون در حال اجرا است. وی از پرداخت تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده گچساران خبر داد و افزود: ۳۰ میلیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27754
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

کرونا :

۳۰۰۰واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران بازسازی می شود

به گزارش ، غلامرضا تاجگردون ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان اظهار داشت: طرح بازسازی سه هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران آغاز شده و این طرح اکنون در حال اجرا است.

وی از پرداخت تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده گچساران خبر داد و افزود: ۳۰ میلیون تومان وام با بهره جهار درصد و شش میلیون تومان به صورت بلاعوض برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده این شهرستان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای بازسازی سه هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید تلاش و همکاری کنند تا این طرح سریع‌تر انجام شود.

تاجگردون بر تعیین تکلیف و تخریب حداقل یک هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران تأکید کرد و گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ واحد تخریب شده و یا در حال تخریب بوده و این تعداد باید تا شش ماه آینده به بیش ازسه برابر افزایش یابد.

وی همچنین لزوم همکاری دستگاه‌ها ی محتلف را خواستار شد و  اظهار داشت: ضروری بوده از روش‌های فرهنگی و تبلیغی برای استقبال مردم از طرح نوسازی واحدهای مسکونی استفاده شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: می‌توان یک مسابقه نقاشی با موضوع بازسازی بافت فرسوده در مناطق و محلات بافت فرسوده برگزار کرد و نقاشی‌ها و عکس‌ها را یک نمایشگاه کرد و این کار در محلات مختلف بافت فرسوده و با حضور خانواده‌ها انجام گیرد.

تاجگردون بر برگزاری جلسات توجیهی و استفاده از روش‌های فرهنگی و تبلیغی برای استقبال ساکنان بافت فرسوده گچساران جهت نوسازی منازل مسکونی خود تأکید کرد.

سیگنال حرف های متناقض روسیه و عربستان به بازار نفت
دنبال کنید

وی با بیان اینکه ضروری بوده که نمای محلات بافت فرسوده مانند محله سادات، رادک تغییر یابد و زیباسازی این محلات در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: کوچه‌ها و معابر محله سادات سنگ فرش شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ارائه خدمات درمانی، فرهنگی، اجتماعی در محلات سادات، رادک وسایر بافت های فرسوده شهرگچساران تأکید کرد.

بافت فرسوده

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi