یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج

دکترسیدموسی خادمی با بیان اینکه، احداث بیمارستان یکی از نیازهای زیرساختی این استان محسوب می‌شود، افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ساخت بیمارستان و حل مشکلات بهداشت و درمان در این استان صورت گرفته است. وی اظهار داشت: بیمارستان های یاسوج، باشت، بهمئی و دو بیمارستان گچساران با ۵۲۲ تختخواب در حال ساخت است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12103
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

دکترسیدموسی خادمی با بیان اینکه، احداث بیمارستان یکی از نیازهای زیرساختی این استان محسوب می‌شود، افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ساخت بیمارستان و حل مشکلات بهداشت و درمان در این استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: بیمارستان های یاسوج، باشت، بهمئی و دو بیمارستان گچساران با ۵۲۲ تختخواب در حال ساخت است که با ساخت این بیمارستان‌ها بخشی اعظمی از مشکلات بهداشت و درمان این استان رفع می‌شود.

استاندار تصریح کرد: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی گچساران با اعتباری  بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هم اکنون در حال ساخت است و ظرف یکسال و نیم آینده این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

خادمی از آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان شهرستان بهمئی در اوایل سال آینده خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرای بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت در سه طبقه دارای چهار بخش تخصصی با دو اتاق عمل آغاز شده است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi