دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه برگزار می‌شود/ حمایت از ملت فلسطین با زبان فرهنگ و هنر محور آموزش‌ها

رییس کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین، گفت: اردوی طوفان الاقصی با عنوان یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه در جزیره کیش برگزار می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109720
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه برگزار می‌شود/ حمایت از ملت فلسطین با زبان فرهنگ و هنر محور آموزش‌ها

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، نشست کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین صبح امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) با حضور ابوالقاسم رحیمیان رییس کارگروه، مدیران پرورشی وزارت آموزش و پرورش و تعدادی از اعضای کارگروه برگزار شد.

ابوالقاسم رحیمیان، رییس کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اردوهای دانش آموزی با عنوان طوفان الاقصی در تهران، گفت: خوشبختانه اردوی تخصصی دانش آموزان پسر و دختر شهر تهران با عنوان طوفان الاقصی در قالب تشکل همراهان مقاومت برگزار شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس دانش آموزان عضو انجمن های  دوازده گانه کانوهای فرهنگی تربیتی پایتخت در مجتمع فرهنگی تربیتی شریعتی حضور یافتند و در کلاس های مختلف شرکت کردند.

رحیمیان با اشاره به اینکه دانش آموزان در کارگاه‌های آموزشی موارد مختلفی را فرا گرفتند، افزود: آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه کودکان و نوجوانان بی دفاع فلسطینی و غیره بخشی از مفاد این دوره آموزشی بود.

رییس کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین در ادامه از برگزاری اردوی آموزشی یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه در جزیره کیش خبر داد و تصریح کرد: این اردو طی دو روز و با حضور دانش آموزان پسر دوره متوسطه در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

وی در این زمینه، بیان کرد: چگونگی حمایت از ملت فلسطین با زبان فرهنگ و هنر یکی از محورهای آموزش های این اردوی فرهنگی آموزشی محسوب می شود؛ در واقع نقاشی، گرافیک، عکاسی، انیمیشن و پویانمایی، معرق کاری، موش گرافی، پادکست، خبرنگاری، داستان نویسی، شعر و غیره از جمله مولفه های آموزشی در این دوره تلقی می شود.

ضرورت شفاف‌سازی نحوه هزینه‌کرد 118.5 میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی در تربت جام
دنبال کنید

رحیمیان با یادآوری اینکه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری نیز در برگزاری این دوره ها نقش آفرینی می کنند، خاطرنشان کرد: در واقع تلاش می شود زمینه درک و آشنایی عمیق از مسئله فلسطین برای نسل جوان فراهم شود تا آنها نیز بتوانند در این زمینه قدم بردارند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi