سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشکین شهر به عنوان منطقه آزاد اردبیل مدنظر مسئولین قرار گیرد

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس گفت: طبق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام منطقه آزاد استان اردبیل از یک نقطه آغاز شود آن هم بدون ذکر نام و نقطه مذکور. تعیین ساز و کاری برای محرومیت‌زدایی سه استان در اولویت است و بخش ارشد شهرستان مشکین‌شهر مدنظر بود که نه تنها محروم‌ترین نقطه استان بلکه محروم‌ترین منطقه کشور است.

ادامه قطع برق صنایع در تابستان ضررهای بیشتر اقتصادی به همراه دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزارت نیرو هنوز رغبتی برای بخش خصوصی برای تولید برق و فروش آن در داخل یا خارج از کشور ایجاد نکرده است، گفت: با توجه به ادامه این مشکلات، تابستان سال جاری نیز شاهد قطع برق صنایع هستیم به همین دلیل به وزارت نیرو توصیه می‌کنم روند در پیش گرفته را تغییر دهد.

فرونشست در اصفهان جدی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

قیمت خرید مسکن و اجاره بها وحشتناک و خارج از عهده بخش عمده مردم است/ پرداخت مطالبات و حقوق کارگران سامان کاشی در اولویت قرار بگیرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس، گفت: مردم در حوزه مسکن مشکل دارند و قیمت خرید مسکن و اجاره بها وحشتناک و خارج از عهده بخش عمده عزیزان ما در شهرستان‌های مختلف است.

آشفتگی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را چه زمانی مهار خواهید کرد؟

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه آشفتگی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را کی مهار خواهید کرد، گفت: مردم زیر بار فشارهای اقتصادی کمر خم کرده اند و هر روز با این وضعیت نابسامان مدیریتی در کشور در حال از دست رفتن اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی هستیم.

همواره در مجلس به دنبال خدمت به مردم بودم

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: مردم بزرگوار شهرستان تاکستان و ایران بدانید که تا پای جان برای دفاع از شما و خدمت شما پای کار آمدم و خدا می داند اگر ۱۲ بار کاندید شدم برای خدمت به شما بود.

به روز باشید، هر لحظه و هر کجا با سایت خبری و تحلیلی عصر وطن

به روز باشید، هر لحظه و هر کجا با سایت خبری و تحلیلی عصر وطن معرفی یک سایت خبری و تحلیلی قدرتمند به نام عصر وطن در دنیایی که هر ثانیه، خبری جدید منتشر می‌شود و انسان در زیر طوفانی از اطلاعات و اخبار مختلف قرار دارد، دسترسی به اطلاعات دقیق و به موقع اهمیتی

خرید سود پرک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

خرید سود پرک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خرید سود پرک، به عنوان ماده‌ای کلیدی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی، گامی مهم در جهت رونق تولید و ارتقای کیفیت محصولات به شمار می‌رود. در هنگام خرید این ماده، توجه به برخی نکات کلیدی، مانند کیفیت، قیمت، بسته‌بندی، و تأمین‌کننده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای پیشگیری از بحران کمبود دارو، تجهیزات پزشکی و شیرخشک باید ارز موردنیاز تخصیص یابد

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم از رئیس مجلس خواست که به سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دستور دهند برای پیشگیری از بحران کمبود دارو، تجهیزات پزشکی و شیرخشک ارز موردنیاز تخصیص یابد.

وزیر نیرو مشکل آب کشاورزان را برطرف کند

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس گفت: در ارتباط با موضوع مهمی که الان در سطح کشور با آن مواجه هستیم حقیقتا کشاورزان عزیز ما با مشکلات جدی روبرو هستند و موتورهای برق چاه های کشاورزی که نیاز به ولتاژ برقی که باید انجام شود با مشکل روبه رو بوده است.

بی‌ثباتی ارزی و استفاده از ارز نفتی عامل ناامنی است/ دکتر قالیباف: ارائه گزارش جمع‌بندی بررسی سیاست‌های ارزی با دولت هفته آینده در صحن

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس که نسبت به سیاست‌های ارزی دولت انتقاد داشت، گفت: اختلاف نظرهای موجود در این موضوع در حال بررسی با دولت است و گزارش جمع بندی آن هفته آینده در صحن قرائت می شود.

logo-samandehi