پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اولین جلسه کمیته همیاری و تشکل های مردمی استان برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد استان در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: امیدواریم امسال ایام دهه فجر با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود و شیرینی این ایام برای مردم ملموس باشد و برنامه های اجرایی کمیته همیاری و تشکلهای مردمی این ستاد بیشتر مردمی باشد و مردم و محرومین که خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9891
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

کرونا :

اولین جلسه کمیته همیاری و تشکل های مردمی استان برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد استان در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: امیدواریم امسال ایام دهه فجر با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود و شیرینی این ایام برای مردم ملموس باشد و برنامه های اجرایی کمیته همیاری و تشکلهای مردمی این ستاد بیشتر مردمی باشد و مردم و محرومین که خود صاحب اصلی این انقلاب هستند در برگزاری این جشن ها نقش ایفا نمایند.

۱ (۸)
سیدغلامرضا متقی تاکید کرد: یکی از راههای حضور پرشور مردم در صحنه، عملکرد خوب مسئولین و خدمت بی منت همراه با اخلاص و صداقت آنان و جلب اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاههای عضو این کمیته باید جمع آوری و مهمترین آنها جمع بندی و در اختیار دبیر جلسه قرار گیرد، گفت: پروژه ها و برنامه هایی که قرار است اجرا شود در اختیار جلسه قرار گیرد تا زمینه حضور خودجوش مردم و جامعه هدف فراهم گردد.

متقی با اشاره به اینکه عدالت و توسعه باید همگام با هم باشند،افزود: در این راستا همه مردم و مسئولین باید دست به دست هم دهند تا توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

قائم مقام کمیته امداد استان در این همایش گفت: ایام الله دهه فجر امسال از اهمیت خاص خودش باید برخوردار باشد و چشم تمام دنیا به ۲۲ بهمن است.

۱ (۴)
ارسلان جلال فرد افزود: شعار امسال ما پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و مدیریت جهادی می باشد.

وی اظهار داشت: برنامه های کمیته همیاری وتشکل های مردمی باید در سطح شهرستانی و بخش ها با حضور و آمادگی اعضاء اجرایی شود وبا گرامی داشت جشن انقلاب ، به تبیین دستاوردهای نظام اسلامی بپردازیم.

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه وادارات و سازمانهای عضو برنامه ها و پیشنهادات خود را مطرح و بر برگزاری هرچه بهتر برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند و مقرر گردید عملکرد و برنامه های هر اداره به صورت مکتوب جهت جمع بندی و برنامه ریزی به دبیر کمیته همیاری تحویل گردد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi