شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کرمان توانایی تولید پنل خورشیدی و صادرات آن به تمام دنیا را دارد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در همایش توسعه انرژی های تجدیدپذیر در صنایع کشور با بیان اینکه کارهای بسیار ارزشمندی را در حوزه انرژی خورشیدی در استان کرمان آغاز شده است، گفت:ما مواد معدنی داریم که می توانیم پنل های خورشیدی را تولید و به همه دنیا صادرات کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98047
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

کرمان توانایی تولید پنل خورشیدی و صادرات آن به تمام دنیا را دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در همایش توسعه انرژی های تجدیدپذیر در صنایع کشور که در کرمان برگزار شد، گفت: ۱۰ سال قبل در استان کرمان یک گرم فولاد تولید نمی شد و ما وارد کننده محصولات مختلف فولادی بودیم اما امروز حداقل پنج تا ۱۰ کارخانه، مقاطع فولادی را تا قلب اروپا صادرات می کنند و در آینده مجموعه گل گهر با کیفیت ترین فنر دنیا را تولید می کند که اروپایی ها باید در نوبت تامین نیازهایشان قرار گیرند.

وی افزود: استان کرمان ظرفیت های زیادی ازجمله نیروی انسانی متخصص و آماده به کار دارد؛ ما دیروز این نیروها را نداشتیم اما امروز در بسیاری از مسایل همچون پزشکی پیشرفت هایی حاصل شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: استاندار کرمان و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس کارهای بسیار ارزشمندی را در حوزه انرژی خورشیدی در استان کرمان آغاز کردند، ما مواد معدنی داریم که می توانیم پنل های خورشیدی را تولید و به همه دنیا صادرات کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi