پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97747
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید شمس الدین حسینی در چهارمین جلسه شورای اداری که به میزبانی بخش دالخانی برگزار شد، با بیان اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری  مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، گفت: مهار تورم و رشد تولید کار دشواری است که باید پیگیری شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مقاومت زیادی وجود دارد و باید کمک شود تا کسب کار شکل بگیرد که سبب کاهش موج بیکاری خواهد شد.

حسینی یاد آور شد: تأمین مالی یکی از مباحث مهم کشور است که باید ریشه‌ها و راه تورم شناخته شود و از لحاظ حکمرانی به آن تن داده نمی‌شود و مدل‌های تأمین مالی غلط است که سبب تورم شده است.

حسینی با بیان اینکه مدیریت در سطح ملی، استانی و شهرستانی مانند سر یک خودرو است که به یک موتور متحرک وصل است، تصریح کرد: مجتمع فرهنگی رامسر به علت تناقض گردشگری و فرهنگ و ارشاد به نتیجه نرسیده و نقشه راه آن باید اصلاح شود.

وی با عنوان اینکه یکی از مهمترین مسائل امروزی مدیریت ترافیک است که باید مدیریت شود اذعان کرد: آزاد راه چالوس به رامسر بزرگترین پروژه ایران است که ۱۶ میلیون تن مصالح از آن برداشت می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های پزشکی بالایی در منطقه داریم و تعداد متخصصان و فوق تخصص کم است، افزود: فاز اول ساخت دانشکده پرستاری فاطمه زهرا س رامسر انجام شد و فاز دوم اجرایی می‌شود.

شمس الدین حسینی خاطر نشان کرد: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است که جذب اساتید از خارج و متخصص قلب و عروق بسیار مهم و کلیدی است.

افزایش سرانه ورزشی بانوان در محلات اشرفی اصفهانی، صادقیه و پونک در دستور کار قرار می‌گیرد
دنبال کنید

وی افزود: همان مرجعی که تشخیص داد به غرب مازندران دانشکده بدهد، تنکابن را انتخاب کرد که ۵ شاخص مهم را در اولویت قرار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi