پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویب ۱.۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت برای پروژه راه‌آهن بوشهر ـ شیراز

نماینده مردم بوشهر در مجلس با اشاره به تصویب ۱.۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت برای پروژه راه‌آهن بوشهر – شیراز گفت: این اعتبار عملیاتی و ساخت خط ریلی بوشهر تسریع داده می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97738
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

تصویب ۱.۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت برای پروژه راه‌آهن بوشهر ـ شیراز

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست با برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی با تأکید بر خدمات‌رسانی جهادی و صادقانه به جامعه هدف اظهار داشت: فلسفه مسئولیت در نظام و حکومت اسلامی رسیدگی به مطالبات مردم و خدمت جهادی است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفه مهم مسئولان است، گفت: پذیرش مسئولیت بر عهده افراد است ولی پاسخگویی به درخواست‌های مردم یک ضرورت است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی رسالت و مأموریت‌های مسئولان رضایت‌مندی مردم و خدمات جهادی دانست و بیان کرد: ارزش و قیمت مسئولان به میزان خدمتگزاری آنان به مردم است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان مورد حمایت ویژه قرار دارند، تصریح کرد: انتقاد و نقد عملکرد مسئولان یکی از راه‌های پیشرفت و حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نظارت بر عملکرد مسئولان را یکی از مأموریت‌های مهم دانست و افزود: نظارت نمایندگان مجلس بر عملکرد مسئولان مورد توجه ویژه قرار دارد و این مهم همواره در دستور کار قرار دارد.

جمیری با اشاره به طولانی شدن برخی پروژه‌ها به خط ریلی بوشهر پرداخت و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات پروژه راه‌آهن بوشهر از محل تهاتر نفت عملیاتی می‌شود و مقدمات کار برای تسریع طرح خط ریلی بوشهر فراهم شده است.

وی  با اشاره به تصویب ۱٫۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت برای پروژه راه‌آهن بوشهر – شیراز گفت: این اعتبار عملیاتی و ساخت خط ریلی بوشهر تسریع داده می‌شود.

از روزهای کاری تاجگردون همراه با مسئولین تا نگاه های عاشقانه عبودی و تاجگردون به یکدیگر+تصاویر
دنبال کنید

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و شرکت‌های وابسته به وزارت نفت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: قبلاً اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع وابسته به وزارت نفت در استان بوشهر سالانه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که ۱۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت می‌شد ولی با تلاش انجام شده و هماهنگی دستگاه‌های مختلف این رقم به ۱۳۷۷ میلیارد تومان امسال افزایش یافته که بر اساس شاخص‌های مختلف بین شهرها و روستاهای استان توزیع می‌شود.

جمیری خدمات حوزه نفت به زیرساخت‌های مناطق پیرامونی را مورد ستایش قرار داد و با بیان اینکه این خدمات افزایش یافته است گفت: هر چند فعالیت‌های حوزه نفت به توسعه زیرساخت‌ها نسبت به گذشته افزایش یافته ولی هنوز مطالبات مردم در اجرایی شدن برخی پروژه‌ها محقق نکرده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi