جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگترین پیام دفاع مقدس«مامی توانیم» است/ضرورت توجه به جهاد تبیین

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به اینکه بزرگترین پیام دفاع مقدس «مامی توانیم» است، گفت: رزمندگان با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی بزرگترین حماسه‌ها را رقم زدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97729
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بزرگترین پیام دفاع مقدس«مامی توانیم» است/ضرورت توجه به جهاد تبیین

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ولی‌الله بیاتی در ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در اراک اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس و زنده نگه داشتن این فرهنگ ارزشمند است و اگر امروز کشور در بسیاری از حوزه‌ها حرف برای گفتن دارد به واسطه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های دفاع مقدس است که همواره باید در جامعه زنده و گرامی داشته شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: بزرگترین پیام دفاع مقدس مامی توانیم است چرا که مردم و رزمندگان با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی بزرگترین حماسه‌ها و افتخارات را رقم زدند و امروز این پیام باید سرلوحه رفتار همه مسئولین باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران با تبعیت از ولایت و غیرت دینی در دفاع مقدس پیروزی‌های بزرگی خلق کردند و امروز فریضه مهم جهاد تبیین یک رسالت مهم بوده که مناسبت‌هایی همچون هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای این مسئله است.

بیاتی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را راهکار مهم در برابر توطئه‌های دشمن در تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس مطرح کردند و امروز که جنگ شناختی توسط دشمنان توسط فضای مجازی به کار گرفته شده جهاد تبیین می‌تواند اهداف شوم دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به اهمیت گفتمان دفاع مقدس و ایثار و شهادت در دولت سیزدهم و ضرورت توجه مدیران استانی در این خصوص گفت: همه مسئولان در دولت سیزدهم باید بیش از پیش پای کار باشند و به تبیین دستاوردهای صحیح دفاع مقدس بپردازند.

آیا "‌آرادکوه" دیگری شکل می‌گیرد؟
دنبال کنید

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس افزود: یکی دیگر از دستاوردهای مهم و ارزشمند، سازمان انرژی اتمی و غنی‌سازی اورانیوم است که باید با ابتکار و خلاقیت برای این مهم، ویژه برنامه در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در ویژه برنامه‌های دفاع مقدس باید به حجاب برتر اهتمام نشان داد، زیرا دشمن برای کشف حجاب در بین نسل جوان و نوجوان برنامه‌ریزی کرده، بنابراین باید در مقابل این توطئه برنامه مفصل داشت.

بیاتی خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی باید در هفته دفاع مقدس دستاوردها را بیان کنند و در ویژه برنامه رژه نیروهای مسلح به بسیجیان توجه خاص شود و این قشر در میدان حضور پررنگ‌تری داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi