جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش 100 درصدی قتل در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در نشست با اصحاب رساته این شهرستان گفت: جا دارد از زحمات خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد. وی بیان کرد: خبرنگاران قلمشان را به جیزی نمی‌فروشند و بیشتر از مسوولان دغدغه داشته و می‌سوزند و میسازند و مردم را اولویت قرار می دهند. فرمانده انتظامی گچساران با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97576
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

کرونا :

کاهش 100 درصدی قتل در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در نشست با اصحاب رساته این شهرستان گفت: جا دارد از زحمات خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: خبرنگاران قلمشان را به جیزی نمی‌فروشند و بیشتر از مسوولان دغدغه داشته و می‌سوزند و میسازند و مردم را اولویت قرار می دهند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه خبرنگاران با پیگیری های مستمر مشکلات مردم را به گوش مسئولین می رسانند، تصریح کرد: گچساران اگر حرفی بر ای گفتن دارد در کنار تلاش مسئولان به زحمات قلم های شما خبرنگاران است.

خادمیان عنوان کرد: شما با نگارش اخبار نقش مهمی در امنیت ایفا می کنید، امنیتی که به وسیله پلیس انجام می شود و امنیتی که با قلم شما خبرنگاران در شهرستان ایحاد می شود.

وی افزود: اصول اخلاقی حرفه ای خبر نگاری ایحاد می کند در هرجا که باشید مصلحت جامعه را در نظر بگیرید و خلاف آن از رسالت خبرنگاران دور است.

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: خبرنگاران ما در گچساران از این رسالت بزرگ برخوردار بوده و آن را خوب انجام می دهند.

خادمیان اضافه کرد: به گونه ای عمل کنید که قلم شما موجب تنش و جنحال و حاشیه پراکنی در شهرستان‌نشود ،شما وظیفه انعکاس اخبار و مشکلات گچساران را دارید.

وی افزود: این شهرستان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و حتی با جابه جا شدن کلمه ای جنجال ایجاد می شود و باعث نگرانی شهروندان خواهد شد.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: امسال با توجه به انتخابات پیش رو گچساران یکی از شهرستات های حساس در این مقوله در کشور است.

پهنه بندی گسل‌های کشور تصویب و ابلاغ شد
دنبال کنید

خادمیان بیان کرد: باید مراقب قلم خود داشته باشید تا مردم احساس نکنند شما وابسته به شخص یا جناحی هستید، در گچساران وضعیت خوبی با تعامل خوب دستگاه های امنیتی، شورای تانین و خبرنگاران وجود دارد.

خادمیان ادامه داد: در وقوع سرقت امسال در ۴ ماهه نخست نسبت به سال قبل افزایش داشتیم در جرائم مهم و حساس کاهش وجود داشته است.

وی گفت: وجود معتادین متجاهر باعث ایحاد افزایش سرقت های خرد در این شهرستان شده است،در بررسی هفته گذشته شاهد کاهش سرقت های خرد در گچساران هستیم.

فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: در سرقت های منازل ۴۶ درصد کاهش، مغازه ۲۵ درصدکاهش، اماکن خصوصی ۳۶ درصد، اماکن دولتی ۱۴ درصد، خودرو ۵۹ درصدبار و محموله ۲۵ درصد امسال کاهش سرقت تسبت به مدت مشابه سال قبل وجود داشته است.

خادمیان اضافه کرد: از ۵۸۲ فقره سرقت در چهار ماهه امسال بیش از ۶۰ درصدآن را کشف کرده و ۱۶۴ نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد و ۸۸۴ دستگاه خودرو متخلف و پلاک مخدوش توقیف شده است. 

وی گفت: در مدت زمان عنوان شده ۴۲ کیلو گرم انواع نواد مخدر کشف ، ۳۵ دستگاه خودرو توقیف و ۱۳۵ نفر نیز در گچساران دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی گچساران اظهار کرد: در زمینه قتل از ابتدای سال تا کنون موردی نداشتیم و کاهش ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در این خصوص وجود داشته است، یکهزار و ۱۰۲ نفر متهم نیز در ۴ ماهه امسال در این شهرستان دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده شده است.

سخنی با متولی صمت کهگیلویه و بویراحمد/آقای روزبهان؛ از نانوایی‌ها چه خبر؟!
دنبال کنید

کاهش 100 درصدی قتل در گچساران 6

کاهش 100 درصدی قتل در گچساران 7

کاهش 100 درصدی قتل در گچساران 8

کاهش 100 درصدی قتل در گچساران 9

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi