یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انجام موفقیت آمیز 405 مورد تعمیرات و پشتیبانی خطوط لوله نفت گچساران

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در حاشیه بازدید از تاسیسات NGL900 گچساران در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: وحدت و همدلی کارکنان صنعت نفت در عبور از تحریم های ظالمانه دشمنان نشان از ایثار و از خودگذشتگی شما کارکنان است. وی بیان کرد: بی تردید این هم افزایی الگویی برگرفته از روحیه انقلابی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97573
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

انجام موفقیت آمیز 405 مورد تعمیرات و پشتیبانی خطوط لوله نفت گچساران

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در حاشیه بازدید از تاسیسات NGL900 گچساران در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: وحدت و همدلی کارکنان صنعت نفت در عبور از تحریم های ظالمانه دشمنان نشان از ایثار و از خودگذشتگی شما کارکنان است.

وی بیان کرد: بی تردید این هم افزایی الگویی برگرفته از روحیه انقلابی کارکنان صنعت نفت است که تمام معادلات دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کردند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: امروز صنعت نفت ایران در اوج عزت و اقتدار پس از عبور از تحریم دانش فنی خود را به دنیا عرضه می کند.

کمالی عنوان کرد: صنعت نفت به وجود شما کارکنان افتخار می کند و‌ بر خود لازم می دانم از شما تقدیر و تشکر کنم که در اوج سختی کار و گرمای طاقت‌فرسا موفق شدید در تمام بخش ها سربلند باشید.

وی گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دروازه صادرات نفت جنوب می باشد که نشان از نقش و مسئولیت شما در این شرکت است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: گستردگی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان جنوبی کشور، تامین خوراک پتروشیمی، و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس؛ وجود تاسیسات گسترده فرایندی، خطوط لوله گسترده در نقاط صعب العبور نشان از شهامت، جرأت و همدلی کارکنان این شرکت است که لحظه ای کم نگذاشتند تا شریان نفت متوقف شود.

کمالی بیان کرد: صندلی مدیریت در صنعت نفت به پشتوانه شما کارکنان عملیاتی است و من اولویت اصلی خود را تکریم شما کارکنان می دانم.

سقوط بهمن در گردنه قسطین لار الموت/ عوامل راهداری در حال پاکسازی مسیر هستند
دنبال کنید

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از انجام ۴۰۵ مورد ماموریت موفقیت آمیز در قالب ایمن سازی ، تعمیرات غیرمترقبه و اصلاحیه‌های مهندسی در سال ۱۴۰۲ در محدوده خطوط لوله این شرکت خبر داد.

 کمالی با اشاره به این که شرکت گچساران از نظر حوزه فعالیت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است ، افزود : این شرکت تعمیرات و پشتیبانی بیش از ۷ هزار کیلومتر خط لوله را  که بخش قابل توجهی از آن در مناطق سخت گذر است بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: بخشی از خطوط لوله شرکت گچساران به علت فرسودگی در مواردی با مشکلاتی مواجه شد که اداره‌ی نگهداری و تعمیرات خطوط لوله با تلاش فراوان در کمترین زمان ممکن و با هدف صیانت از تولید و همچنین حفظ محیط زیست، این خطوط را به مدار عملیات بازگرداند.

 وی ادامه داد: در بحث ایمن سازی خطوط روزمینی و زیرزمینی در سایزهای مختلف از ۴ تا ۵۶ اینچ و در نقاط پراکنده در مجموع به متراژ ۲۱۰ کیلومتر ایمن سازی شده است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi