پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی یک سایت برای دانلود سریال game of thrones با دوبله فارسی

معرفی یک سایت برای دانلود سریال game of thrones با دوبله فارسی سریال Game of Thrones سریال Game of Thrones یک سریال تلویزیونی درام فانتزی است که بر اساس رمان‌های A Song of Ice and Fire اثر جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) ساخته شده است. این مجموعه از ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

کرونا :

معرفی یک سایت برای دانلود سریال game of thrones با دوبله فارسی

معرفی یک سایت برای دانلود سریال game of thrones با دوبله فارسی

سریال Game of Thrones

سریال Game of Thrones یک سریال تلویزیونی درام فانتزی است که بر اساس رمان‌های A Song of Ice and Fire اثر جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) ساخته شده است. این مجموعه از ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ در ایالات متحده آمریکا از شبکه HBO پخش شد و در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ با ۷۳ قسمت در هشت فصل به پایان رسید.

معرفی یک سایت برای دانلود سریال game of thrones با دوبله فارسی 5

این سریال توسط دیوید بنیاف و دی. بی. Weiss ساخته شده است و داستان چندین خانواده اشرافی در یک دنیای خیالی به نام وستروس را روایت می‌کند که برای کنترل تخت آهنین (تخت پادشاهی تمام هفت سرزمین) با یکدیگر رقابت می‌کنند. این سریال به دلیل شخصیت‌های پیچیده، خطوط داستانی پیچیده و جلوه های بصری خیره‌کننده مورد تحسین قرار گرفته است.

توجه : سریال Game of Thrones  اخیرا به فارسی دوبله شده است که برای دانلود سریال Game of Thrones با دوبله فارسی می توانید به وبسایت اوه فیلم مراجعه کنید.

سریال بازی تاج و تخت جوایز متعددی را از جمله ۳۸ جایزه Primetime Emmy و ۵ جایزه گلدن گلوب و ۱ جایزه Peabody دریافت کرده است. همچنین برای جوایز متعدد دیگری از جمله جایزه هوگو برای بهترین نمایش دراماتیک در فرم طولانی نامزد شده است.

این سریال یک موفقیت تجاری بزرگ بوده است، فصل آخر آن به طور متوسط بیش از ۱۹ میلیون بیننده در هر قسمت در ایالات متحده آمریکا داشته است. همچنین از نظر منتقدان موفقیت‌آمیز بوده و بسیاری از منتقدان آن را یکی از بهترین مجموعه‌های تلویزیونی تمام دوران می‌دانند.

معرفی یک سایت برای دانلود سریال game of thrones با دوبله فارسی 6

سریال گیم آف ترونز (Game of Thrones) یه به طور خلاصه سریال GoT  تأثیر قابل توجهی بر فرهنگ عامه گذاشته است. اصطلاحات این سریال، مانند “Winter is coming” به معنای “زمستان در راه است” و “The North Remembers” به معنی “شمال به یاد می‌آورد”، بخشی از زبان عامه انگلیسی شده‌اند. این سریال همچنین الهام‌بخش تعداد زیادی بازی‌های ویدیویی، رمان‌ها و بسیاری دیگر از فیلم و سریال ها بوده است.

داستان بازی تاج و تخت در یک دنیای خیالی به نام وستروس اتفاق می‌افتد که به هفت پادشاهی تقسیم شده است. داستان با مرگ پادشاه رابرت براتیون (Robert Baratheon) آغاز می‌شود که هیچ جانشینی ندارد. این موضوع باعث آغاز جنگ جانشینی می‌شود که در آن چندین خانواده اشرافی برای به دست آوردن تخت آهنین (Iron Throne) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

داستان چندین شخصیت مختلف را دنبال می‌کند، از جمله ند استارک (Ned Stark)، دنریس تارگرین (Daenerys Targaryen)، جان اسنو (Jon Snow) و تیریون لنیستر (Tyrion Lannister). این شخصیت‌ها همگی پیچیده و توسعه‌یافته هستند و داستان‌های آنها اغلب به هم مرتبط است. شخصیت پردازی خارق العاده نویسنگان این سریال به گونه ای است که علیرغم وجود کاراکتر های متعدد، به نظر مخاطب هیچ شخصیتی زائد و اضافه نمیرسد چرا که همانطور که پیشتر گفته شد تمام شخصت ها به گونه ای اسرار آمیز به یکدیگر مرتبط شده اند، به گونه ای که ارتباط برخی شخصیت ها در چند قسمت یا حتی چند فصل بعد مشخص می شود!

پاسخ استفتا آیت‌الله فاضل لنکرانی درباره تصمیمات و آرای شورای نگهبان
دنبال کنید

توجه : برای دانلود سریال گیم آف ترونز می توانید یه وبسایت اوه فیلم مراجعه کنید.

 

این سریال به دلیل خطوط داستانی پیچیده و صحنه های شوکه‌کننده‌اش شناخته شده است. به گونه ای که برخلاف دیگر فیلم و سریال ها که ضخیت های اصلی داستان تا پایان خط داستان حفظ می شوند، در این سریال، نویسندگان بی پروا دست به حذف حتی مهم ترین شخصیت ها با کشته شدن یا به قتل رسیدن آنها می زنند که برای مخاطب بسیار عجیب و شوکه کننده خواهد بود به گونه ای شاید در آن لحظه احساس کنید که تمام شخصیت های مهم و محوری داستان از بین رفته اند و دیگر چیزی برای عرضه وجود ندارد، اما با تماشای قسمت بعدی متوجه خواهید شد که سخت در اشتباه بودید! برای نمونه یکی از شوکه کننتده ترین قسمت های این سریال در همان فصل اول رخ می دهد :

خطر اسپویل (اگر این سریال را ندیده اید شاید بهتر باشد این بخش را نخوانید!) :

اپیزودی که در آن ند استارک (Ned Stark) اعدام می شود “Baelor” نام دارد و نهمین قسمت از فصل اول سریال است. این اپیزود توسط دیوید بنیاف (David Benioff) و دی. بی. ویز (D. B. Weiss) نوشته شده و کارگردانی آن بر عهده توسط آلن تیلور (Alan Taylor) بوده است.

در این قسمت، ند استارک (Ned Stark) که یکی از مهم ترین شخصیت های سریال تا قسمت مربوطه به مخاطب شناسانده می شود، پس از کشف اینکه سرسی لنیستر (Cersei Lannister) و جیمی لنیستر (Jaime Lannister) رابطه نامشروعی دارند، به اتهام خیانت دستگیر می شود. او توسط یک دادگاه صحرایی محاکمه و به اعدام محکوم می شود. علیرغم درخواست های دخترانش سانسا و آریا، ند استارک توسط محافظان پادشاه (ملقب به Kingsguard) اعدام می شود.

معرفی یک سایت برای دانلود سریال game of thrones با دوبله فارسی 7

سکانس اعدام ند استارک (Ned Stark)

اعدام ند استارک یک نقطه عطف در سریال است. این پایان زندگی با آرامش و پرنعمت خانواده استارک و آغاز یک دوره تاریک برای این خانواده است. اعدام پدر خانواده (Ned Stark) باعث وقوع سلسله ای از وقایع می شود که منجر به جنگ پنج پادشاه خواهد شد. حذف شخصیت ند استارک (Ned Stark) برای بسیاری از طرفداران سریال لحظه ای تکان دهنده بود. این قسمت کاملا غیر منتظره بود و در زمانی که ند استارک هنوز شخصیت محبوبی بود، رخ داد! اعدام او همچنین تأثیر عمیقی بر سایر شخصیت های سریال داشت. سانسا و آریا (دختران ند استارک) از مرگ پدرشان ویران شدند و کشته شدن پدرشان، هر دو را برای همیشه تغییر داد.

اعدام ند استارک یکی از نمادین ترین لحظات تاریخ بازی تاج و تخت است. این یادآوری است که حتی نجیب ترین شخصیت ها در این دنیا در امان نیستند و هر کسی می تواند کشته شود، صرف نظر از موقعیت اجتماعی آنها.

  تیتراژ سریال Game of thrones

تیتراژ سریال Game of Thrones توسط رامین جوادی ساخته شده است و یکی از مشهورترین تیتراژهای سریال های تلویزیونی است. این تیتراژ با استفاده از یک موسیقی حماسی و تصاویری از هفت پادشاهی وستروس آغاز می شود. سپس تصاویر به شخصیت های اصلی سریال می پردازد و سرانجام با یک نما از Iron Throne به پایان می رسد. موسیقی متن بازی تاج و تخت توسط رامین جوادی (Ramin Djawadi) ساخته شده است. جوادی یک آهنگساز ایرانی است که برای کارهایش در فیلم های Iron Man، Pacific Rim و Dune نیز شناخته شده است. او برای کار خود در این سریال دو جایزه Primetime Emmy Award را دریافت کرده است و آثار ساخته شده او در این سریال مورد تحسین فراوان منتقدان و طرفداران قرار گرفته است. تیتراژ Game of Thrones در سال ۲۰۱۱ برای بهترین تیتراژ در جوایز Primetime Emmy نامزد شد و در سال ۲۰۱۲ توسط مجله Rolling Stone به عنوان یکی از بهترین تیتراژهای تلویزیونی تمام دوران انتخاب شد. موسیقی این سریال ترکیبی از عناصر ارکسترال، الکترونیکی و کرال است. اغلب برای ایجاد حس اتمسفر و تنش استفاده می شود و می تواند بسیار تحریک کننده و احساسی باشد.تم شروع سریال به راحتی قابل تشخیص است، یک قطعه موسیقی حماسی که برخی اوقات به غم رو می نهد که لحن دنیای تاریک و پیچیده سریال را بازگو می کند.

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب درگچساران
دنبال کنید

توجه : برای دانلود سریال game of thrones زیرنویس چسبیده می توانید آدرس ذیل مراجعه کنید :

https://avefilm.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-game-of-thrones/

  بازیگران سریال بازی تاج و تخت :

  • شان بین (Sean Bean) در نقش ند استارک
  • مارک ادی (Mark Addy) در نقش رابرت براتیون
  • هری لوید (Harry Lloyd) در نقش ویسریس تارگرین
  • ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش راب استارک
  • جک گلیسون (Jack Gleeson) در نقش جافری براتیون
  • روری مک کین (Rory McCann) در نقش سندور کلگین
  • جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش کال دروگو
  • آیدان گیلن (Aidan Gillen) در نقش پیتر بیلیش
  • لیام کانینگهام (Liam Cunningham) در نقش داوس سی ورث
  • جان بردلی (John Bradley) در نقش سمول تارلی
  • استیون دیلین (Stephen Dillane) در نقش استنیس براتیون
  • کاریس فن هاوتن (Carice van Houten) در نقش ملیساندر
  • جیمز کازمو (James Cosmo) در نقش جورا مورمنت
  • جروم فلین (Jerome Flynn) در نقش بران
  • کنلت هیل (Conleth Hill) در نقش واریس
  • سیبل ککیلی (Sibel Kekilli) در نقش شی
  • ناتالی دورمر (Natalie Dormer) در نقش مارجری تایرل
  • چارلز دنس (Charles Dance) در نقش تایوین لنیستر
  • و…

در اینجا به برخی از نکات و جزئیات دیگر در مورد داستان (Strotyline) سریال می پردازیم :

  • جنگ جانشینی بین خاندان‌های استارک، لنیستر، باراتیون، تارگرین، Tyrell و Martell رخ می دهد.
  • در این سریال تهدیدی وجود دارد که همه خاندان ها را تحت تاثیر قرار می دهد یعنی ها White Walkers، نژادی از موجودات مرده که از شمال باز می‌گردند.
  • این سریال پر از دسیسه‌های سیاسی است، زیرا خانواده‌های مختلف برای قدرت با یکدیگر رقابت می‌کنند.
  • شخصیت‌ها اغلب مجبور به انجام انتخاب‌های دشوار می‌شوند و اقدامات آنها پیامدهای دوربردی دارد.
  • این سریال همچنین به دلیل خشونت و خون‌ریزی‌اش شناخته شده است که برخی از بینندگان آن را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

علیرغم نقص‌هایش، بازی تاج و تخت یک سریال خوب ساخته شده و سرگرم‌کننده است. این سریال برای طرفداران فانتزی، درام و دسیسه‌های سیاسی ضروری است.

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیر علی سه شنبه , 17 مرداد 1402 - 17:30

این سریال واقعا معنی جدیدی از سریال به من داد :)) به خصوص آهنگسازی حرفه ای رامین جوادی پرچک ایرانیا بالاس

logo-samandehi