پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه خونین یاسوج و دست فروشانی که دست از سر پلیس‌راه هم برنمی‌دارند

به گزارش کرونا از یاسوج، به شکل و شمایل و سر و وضع همه مراکز استان‌ها در کشور که نگاه کنیم یاسوج اوضاعی متفاوت و به غیر از ۳۰ مرکز استان دیگر دارد. شهری که سر و ته آن معلوم نیست خیابان‌ن‌ها، فضاها و مکان‌های مختلف عمومی آن که در اختیار افراد قرار گرفته و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94671
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

کرونا :

جمعه خونین یاسوج و دست فروشانی که دست از سر پلیس‌راه هم برنمی‌دارند

به گزارش کرونا از یاسوج، به شکل و شمایل و سر و وضع همه مراکز استان‌ها در کشور که نگاه کنیم یاسوج اوضاعی متفاوت و به غیر از ۳۰ مرکز استان دیگر دارد.

شهری که سر و ته آن معلوم نیست خیابان‌ن‌ها، فضاها و مکان‌های مختلف عمومی آن که در اختیار افراد قرار گرفته و از آن سر شهر یاسوج در پل مهریان تا این سر شهری یاسوج یعنی پلیس راه یاسوج اصفهان در قرق دستفروشان، وانت بارهای میوه فروش و همچنین تمامی پیاده رو‌ها نیز تحت تملک مغازه داران قرار گرفته و معلوم نیست متولی این شهر چه کسی است و چگونه می بایست این اوضاع نابسامان را سر و سامان بخشید.

برای مثال در ورودی‌های شهر یاسوج که محل عبور و مرور مسافران و گردشگران و گاه توریست‌ها بوده با صحنه‌های عجیب و نازیبایی مواجه می شویم.

جمعه خونین یاسوج و دست فروشانی که دست از سر پلیس‌راه هم برنمی‌دارند 6

وانت‌هایی که به ردیف در حال فروش محصولات خود هستند و اصولاً کاری به کار خیابان و جاده و خودروهای عبوری و سایرین ندارند.

اما در یکی از آخرین اتفاقاتی که در استان رخ داد حادثه تلخ و وحشتناک و خونین تریلری بود که از تنگ کناره به سمت شهر یاسوج و پلیس راه بعد از بریدن ترمز سرازیر شد و تعداد زیادی از خودروها را زیر گرفت و موجب گردید تا تعدادی از مردم کشته و بسیاری زخمی و مشکلات روحی و روانی بسیاری را به تعداد زیادی از خانواده‌ها وارد کنند.

اگر به تصاویری که در رسانه‌ها منتشر شده نگاه کنیم معلوم نیست که چرا در اطراف پلیس راه یاسوج می بایست چنین ترافیکی از حضور دستفروشان میوه فروشان و همچنین کارگاه تولید ضایعاتی وجود داشته باشد.

قدردانی رئیس ستاد «رئیسی» از مردم کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

هر چند مسئولان قضایی در برهه‌ای از زمان توانستند مشکل وانت بارهای میوه فروش ها در شهر یاسوج و اطراف آن را برطرف کنند اما مدتی هست که دوباره شهر و حاشیه های آن و ورودی های یاسوج در قرق این دستفروشان قرار گرفته است.

وانت میوه‌فروش درست روبروی درب پلیس‌راه؟!

جمعه خونین یاسوج و دست فروشانی که دست از سر پلیس‌راه هم برنمی‌دارند 7

 

همین چندی پیش بود که حادثه‌ای برای یکی از صاحبان وانت‌های میوه فروش رخ داد و عابری در زیر خودرو گیر افتاد و از این دست مشکلات که در شهر یاسوج فراوان دیده می‌شود.

پرواضح است که اگر در هنگام تصادف وحشتناک و خونین تریلر، اطراف پلیس راه یاسوج آزاد می‌بود قطعاً چنین وضعیتی پیش نمی آمد که تا ۲۰ خودرو در این حادثه دچار آسیب شوند.

نمایی از کارگاه ضایعاتی درست روبروی پلیس‌راه!؟

جمعه خونین یاسوج و دست فروشانی که دست از سر پلیس‌راه هم برنمی‌دارند 8

چنین ترافیکی از دست فروشی و میوه‌فروشی و پهن کردن بساط هرگز و در هیچ نقطه‌ای از کشور در اطراف یک پلیس‌راه دیده نشده است.

اگر بنا بر خدمات رسانی به مسافران باشد می‌توان چند مغازه یا کیوسک در اطراف پلیس راه ایجاد کردن نه اینکه آلونک‌هایی در ورودی شهر و در حساس ترین نقطه یعنی در محل پلیس راه ایجاد شود تا هم چهره شهر زشت گردد و حادثه خونینی مثل حادثه جمعه خونین شهر یاسوج اتفاق افتد.

جمعه خونین یاسوج و دست فروشانی که دست از سر پلیس‌راه هم برنمی‌دارند 9

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi