یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم ترغیب سرمایه‌گذاران به مشارکت در پروژه انتقال آب

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اجرای کلان پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان فارس، چشم‌انداز خاصی را پیش روی توسعه فارس قرار می‌دهد. چشم‌اندازی که غبار از صنعت می‌زداید و به کشاورزی طراوتی دوباره می‌بخشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94433
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

لزوم ترغیب سرمایه‌گذاران به مشارکت در پروژه انتقال آب

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، جعفر قادری اظهار کرد: از ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب اختصاص یافته به استان فارس، ۱۴۵ میلیون مترمکعب مربوط به خط شرقی استان است.

وی افزود: در شهرستان‌های غربی استان نظیر کازرون و ممسنی باید سرمایه جذب شده و سرمایه گذاران به سمت اجرای این پروژه، ترغیب شوند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: علاوه بر این، ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب خلیج فارس به سد تنگ سرخ و شش پیر تخصیص می یابد. 
قادری ضمن تاکید بر اجرای خطوط انتقال در شیراز و صدرا ، خاطرنشان‌ کرد: تصفیه‌خانه اول و سوم شیراز، همچنین تصفیه‌خانه شهر صدرا نیز باقی مانده که باید تکمیل شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان به خطوط جدید انتقال نیز اشاره کرد و گفت: خط انتقال آب به زرقان و شهرک مهر امام رضا نیز در حال بررسی قرار دارد.

 قادری پیرامون پروژه احداث آب شیرین کن خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس  عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی آب شیرین کن ۲۰ درصد است که با تکمیل اسناد و مطالعات مهندسی پروژه، سرعت پیشرفت فیزیکی بیشتر و تعداد شاغلین در پروژه افزون بر صد نفر خواهد شد. 

وی بیان کرد: سرمایه گذار متعهد شده تا پایان سال ۱۴۰۳ آب خلیج فارس را به لامرد و تا اواسط سال ۱۴۰۴ آب را به شیراز منتقل کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi