یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد در مکان مناسب

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس گفت: باید همه تلاش کنیم که اجماعی صورت گیرد تا بیمارستان مادر و کودک در مکان مناسبی احداث شود تا هم قابل دسترسی و هم به نفع مردم باشد تا در آینده گلایه‌مندی پیش نیاید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94072
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

لزوم جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد در مکان مناسب

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد پاکمهر با اشاره به عدم جانمایی بیمارستان تخصصی زنان در مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: اینکه هنوز نتوانسته‌ایم زمین مناسب بیمارستان تخصصی زنان را جانمایی و شروع کنیم یک خسارت برای استان است. زمین بیمارستان در تمام شهرها از سوی مردم و مسئولان اهدا می‌شود و این سنت در سیستم درمانی است.

وی با اشاره به تاخیر در جذب اعتبار ساخت بیمارستان به دلیل اهمال در جانمایی بیمارستان‌ افزود: اعتبار سال ۱۴۰۰ برای احداث و یا توسعه ۳ پروژه درمانی در استان شامل توسعه بیمارستان پورسینا، احداث بیمارستان راز و جرگلان و احداث بیمارستان جایگزین بنت الهدی در سال ۱۳۹۹ صورت گرفت که عملیات احداث و یا توسعه در مانه و سملقان و راز و جرگلان آغاز شده و با پیشرفت قابل توجهی همراه است اما در مرکز استان در حضور استاندار، اعضای شورای شهر و شهرداری، راه و شهرسازی و جامعه نخبگانی متاسفانه نتوانسته‌ایم هنوز زمین مناسب برای ساخت بیمارستان فراهم کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مورد مکان‌یابی و ضرورت اختصاص زمینی مناسب برای بیمارستان مادر و کودک، مسیر درستی را انتخاب کرده و همه باید در این باره کمک کنند و تعلل بیش از این پسندیده نیست.

پاکمهر با بیان اینکه بیمارستان امام حسن(ع) به دلیل دوری از مرکز استان سختی‌های زیادی را به مردم و بیماران تحمیل کرده است٬ گفت: ساخت بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد و نارضایتی‌های مردم از باب دسترسی دشوار به خدمات بهداشتی و درمانی در این بیمارستان باید یک نمونه باشد و از شهرداری و شورای اسلامی شهر بجنورد می‌خواهیم برای اختصاص زمین ورود جدی‌تری داشته باشند.

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی بهار در آینده ای نزدیک
دنبال کنید

وی افزود: باید همه تلاش کنیم که اجماعی صورت گیرد تا بیمارستان مادر و کودک در زمین مناسبی احداث شود تا هم قابل دسترسی و هم به نفع مردم باشد تا در آینده گلایه‌مندی پیش نیاید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi