سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار یاسوج به زودی برکنار می‌شود

هدایت الله امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص آخرین تحولات مربوط به شورای اسلامی و شهرداری یاسوج اظهار کرد: دوستان ما در شورای اسلامی شهر یاسوج عزم خود را جزم کرده‌اند تا در سریعترین زمان ممکن که شاید تا آخر همین هفته باشد شهردار یاسوج را تغییر دهند. عضو باسابقه شورای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93880
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

شهردار یاسوج به زودی برکنار می‌شود

هدایت الله امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص آخرین تحولات مربوط به شورای اسلامی و شهرداری یاسوج اظهار کرد: دوستان ما در شورای اسلامی شهر یاسوج عزم خود را جزم کرده‌اند تا در سریعترین زمان ممکن که شاید تا آخر همین هفته باشد شهردار یاسوج را تغییر دهند.

عضو باسابقه شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: اکنون تعداد افراد استیضاح کننده برای تغییر شهردار یاسوج به حد نصاب رسیده و این کار به زودی انجام خواهد شد.

امیری با بیان اینکه این روزها شهر یاسوج حال و روز خوشی ندارد و مردم مدام در کوچه و خیابان از ما در خصوص تغییر در مدیریت شهرداری یاسوج مطالبه‌گری می‌کنند افزود: هیچ گونه دشمنی و مشکلی با آقای مقدم شهردار کنونی شهر یاسوج نداریم و تنها حرف ما این است که چرا شهر را به حال خود رها کرده و کاری در آن انجام نمی‌شود.

وی با تاکید بر این که اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از سر دلسوزی به دنبال رفع سوءمدیریت در شهرداری هستند خاطرنشان کرد: کافی است از درب خانه خود بیرون بیایید و به کوچه و خیابانهای شهر یاسوج بنگرید تا شرایط اسف‌بار شهر را ببینید.

این عضو شورا یادآور شد: هر عابری که از شهر یاسوج می‌گذرد بر این موضوع صحه خواهد گذاشت که چه اوضاعی بر شهر حاکم است لذا مردم از ما انتظار دارند برای رفع انسداد در امور شهری اقدام اساسی و لازم را انجام دهیم که این کار یعنی عزل آقای شهردار ظرف روزهای آینده انجام می‌شود.

به گزارش فارس روز گذشته کارکنان رسمی شهرداری یاسوج نیز به رویه کنونی مدیریت شهری به شدت اعتراض کردند(اینجا را بخوانید).

پایان پیام/

زلزله خانه و بیکاری آسایش خانواده این مرد را ویران کرده است / فرزندش MS دارد و بیمه او قطع شده ( + فیلم و تصاویر )
دنبال کنید

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi