پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری آسفالت معابر روستاهای نهاوند/ضرورت رفع مشکلات مربوط به روشنایی معابر روستاها

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به بازدید از روستاهای حوزه انتخابیه از پیگیری آسفالت معابر روستاهای نهاوند و لزوم رفع مشکلات مربوط به روشنایی معابر روستاها خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93844
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری آسفالت معابر روستاهای نهاوند/ضرورت رفع مشکلات مربوط به روشنایی معابر روستاها

علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به حضور در میان اهالی روستاهای شهرک سلگی، حبیب آباد، شریف آباد و رودباری  نهاوند گفت: در این دیدارهای صمیمانه اهالی به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس ادامه داد: برای شهرک سلگی احداث زمین چمن مصنوعی با مشارکت شورای اسلامی و دهیاری روستا پیگیری شد و با توجه به اجرای روکش آسفالت سه راهی شهرک آماده سازی زیر ساخت شانه و تعریض محور پیگیری صورت گرفت همچنین احداث کانال سنگی در جاده بالاجوب به منظور جمع آوری فاضلاب، آسفالت مسیر اصلی داخل روستا به سمت فارسبان توسط اداره راهداری و آسفالت تعدادی از کوچه ها توسط بنیاد مسکن پیگیری شد.

وی افزود: برای روستای حبیب آباد نیز پیگیری ادامه جدول گذاری و آسفالت معابر روستا در قالب اجرای طرح هادی، تنظیم قرارداد ساخت مخزن آب آشامیدنی با پیمانکار، پیگیری نوسازی دبستان از طریق مجمع خیرین مدرسه ساز کشوری، رفع موانع مربوط به قطع تلفن خانگی و نصب چراغ راهنما و سرعت گاه در مسیر جاده اصلی صورت گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: برای روستای شریف آباد آزادسازی شانه جاده روستا با مشارکت کشاورزان و اداره راهداری با توجه به عرض کم جاده و حادثه خیز بودن مسیر و لکه گیری جاده پیگیری شد و با توجه به قیر پاشی جاده اکبر آباد و اتصال خیابان خاکی روستای شریف آباد به آن ،خیابان خاکی این محدوده پیگیری صورت کرفت و همچنین رفع مشکلات مربوط به فرسودگی لوله آب آشامیدنی با همکاری امور آب و فاضلاب شهرستان و قرارگاه سازندگی سپاه در قالب طرح محرومیت زدایی پیگیری شد.

کمک مالی به روستاهای فاقد تمکن مالی جهت تهیه مصالح وپخت وحمل آسفالت برای تسهیل از قیر رایگان
دنبال کنید

شهبازی خاطرنشان کرد: برای روستای رودباری نیز پیگیری آزادسازی شانه جاده و استفاده از مصالح رودخانه ای به منظور ایمنی جاده، مشکلات مربوط به آسفالت جاده روستا که نیاز به مرمت و روکش دارد، آسفالت معابر داخل روستا و مشارکت اهالی در تعریض املاک واقع در طرح، تعریض پل ورود به جاده رودباری،  تأمین مصالح سنگی مورد نیاز پارک ولیعصر با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی و رفع مشکلات مربوط به روشنایی معابر پیگیری شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi