شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری المپیاد استانی دادرس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، فرشید کرمی از برگزاری المپیاد استانی طرح دادرس در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ۹۷ تیم دادرس در مدارس استان آموزش دیدند و المپیاد هر شهرستان برگزار و تیم‌های برتر برای حضور در المپیاد نهایی ۴ تا ۷ تیرماه با هم به رقابت می‌پردازند. معاون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93811
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

برگزاری المپیاد استانی دادرس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، فرشید کرمی از برگزاری المپیاد استانی طرح دادرس در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ۹۷ تیم دادرس در مدارس استان آموزش دیدند و المپیاد هر شهرستان برگزار و تیم‌های برتر برای حضور در المپیاد نهایی ۴ تا ۷ تیرماه با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم منتخب به مسابقات کشوری اعزام می‌شود، افزود: دادرس مخفف کلمه دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف خود امدادی، دگرامدادی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، کمک به دیگران و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین جوانان و به خصوص دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: طرح ملی دادرس دو محور اساسی دارد محور اول آمادگی دانش آموزان جهت مقابله با هر گونه حادثه احتمالی و غیر مترقبه است و در محور دوم با هدف موفقیت دانش‌آموزان استان در اجرای طرح ملی دادرس و کسب مقام کشوری برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه آموزش دانش آموزان برای پیشگیری از حوادث یک ضرورت است، گفت: همه نهادها و دستگاه‌ها در امر فرهنگ سازی باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنند و در این امر در کنار این نهاد بزرگ آموزشی و تربیتی قرار گیرند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi