جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول مساعد مدیران پروژه سد دالکی در خصوص آبگیری این سد در سال آینده

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند تکمیل پروژه سد دالکی گفت: اکنون مدیران پروژه سد دالکی قول داده‌اند که این سد در سال آینده آبگیری شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93110
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضائی، نماینده مردم دشتستان و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آب یکی از مهمترین مسائل و مشکلات در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است که در این راستا پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته است.

وی سد دالکی را یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان دانست و اضافه کرد: تکمیل این سد نقش مهمی را در راستای تأمین نیازهای آب شرب و کشاورزی در شهرستان خواهد داشت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تاکید کرد: به منظور بررسی وضعیت پروژه سد دالکی، به همراه جمعی از کشاورزان و اعضای شوراها از این پروژه بزرگ بازدید کردیم و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه قرار گرفتیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه مهمترین و بزرگترین پروژه عمرانی شهرستان و استان است و طی سالیان اخیر علیرغم مشکلات مالی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

رضایی خاطرنشان کرد: از ابتدای دوره خدمتم در مجلس همواره پیگیر ساخت سد دالکی بوده‌ام و با دعوت از مدیران عالی و ارشد کشور برای بازدید از پروژه و نیز پیگیری‌های متعدد از وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه، قرارگاه خاتم و… تلاش کرده‌ام که پروژه با سرعت به پیش برود و طبق زمان‌بندی به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند تکمیل پروژه افزود: اکنون مدیران پروژه سد دالکی قول داده‌اند که این سد در سال آینده آبگیری شود.

وی گفت: پس از بازدید در جلسه‌ای با کارفرما و پیمانکار سد مسائل و مشکلات آنها را بررسی و از برق منطقه‌ای فارس، شرکت سیمان و هلدینگ غدیر و شرکت پالایش و پخش پیگیری کردیم./

مسیر دسترسی معابر روستاها بهسازی و بازسازی شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi