جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یادبود فتح خرمشهر روی صحنه تئاتر

به گزارش کرونا ، هنرمندان، اصحاب رسانه،کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و  لیلی عاج نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما به تماشای نمایش سیمرغ نشستند و روزحماسه‌ساز فتح خرمشهر را گرامی داشتند. در پایان نمایش، اجرا که با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه همراه بود به دلاوران فتح خرمشهر سال ۶۱ تقدیم شد. کاظم نظری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92780
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۵

کرونا :

یادبود فتح خرمشهر روی صحنه تئاتر

به گزارش کرونا ، هنرمندان، اصحاب رسانه،کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و  لیلی عاج نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما به تماشای نمایش سیمرغ نشستند و روزحماسه‌ساز فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

در پایان نمایش، اجرا که با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه همراه بود به دلاوران فتح خرمشهر سال ۶۱ تقدیم شد.

کاظم نظری پس از تماشای نمایش گفت: سیمرغ نمایشی جذاب و با بازی های درخشان داشت که پرانرژی روی صحنه رفت.

این مدیر هنری افزود: در این اثر از شیوه های فاصله‌گذاری در نمایش‌های ایرانی هم استفاده شده بود که بسیار ارزشمند و جذاب بود.

وی ادامه داد: اداره کل هنرهای نمایشی مشتاق است تا در صورتی که گروه‌های نمایشی شهرستان‌ها شرایط اجرا در تهران را داشته باشند برای روی صحنه بردن آثارشان دعوت شوند.

نظری در پایان گفت: اجرای آثار شهرستان‌ها باعث آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم و سبک و سیاق زندگی در کشور پهناور ایران است که امیدوارم این اتفاق همچنان تداوم پیدا کند و قطعا اداره کل هنرهای نمایشی از این نوع نمایش‌ها حمایت خواهد کرد.

همچنین لیلی عاج نیز در مورد اجرا گفت: سیمرغ نمایشی ساده و بی پیرایه‌ای بود که حرف‌های مهمی را بدون اضافه گویی و محتوازدگی بیان کرد.

این هنرمند با بیان اینکه اجرای گروه های شهرستان در تهران اتفاق خجسته ای است؛ توضیح داد: این گروه نمایشی از حرفه ای های تئاتر اردبیل و مهمان ما در تهران هستند؛ امیدوارم مهمان‌نوازان خوبی باشیم و با تماشای کار از آنها حمایت کنیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi