جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت هم افزایی نسبت به مسائل کلان شهر مشهد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه شهردار مشهد گفت: باید نسبت به مسائل همه هم‌افزایی داشته باشیم. اگر چند صدایی وجود داشته باشد با مشکل روبرو خواهیم شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92769
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه شهردار مشهد گفت: مشهد با تمام کلانشهرها حتی تهران متفاوت است و مسائلی که در مشهد داریم در هیچ ‌کجای کشور نداریم، همچنین حضور میلیونی زائر و ارائه خدمات به آن‌ها در هیچ کجا وجود ندارد.

وی افزود: مشهد بارانداز یک سری از مشکلات است، استاندار پیشین یکی از استان‌های کشور اعلام کرد که ما در شهرمان معتاد و متکدی نداریم و من اعلام کردم که با کدملی و شناسنامه اعلام می‌کنیم که متکدیان شهر شما در مشهد هستند!

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه ۳۴ درصد تخت‌های بیمارستان قائم در اختیار بیمارانی است که از خارج خراسان رضوی آمده‌اند، عنوان کرد: مشهد مرکز خدمات خراسان شمالی، جنوبی، گلستان و سمنان نیز است. افرادی را داریم که تجربه سفرشان در ایران فقط مشهد بوده است و به هیچ شهر دیگری در کشور نرفته‌اند؛ بنابراین مشهد یک شهر بین‌المللی است؛ این موضوع اقتضا می‌کند همه ظرفیت‌ها پای کار باشند.

پژمانفر تصریح کرد: سطح نیروی انتظامی در مشهد باید تغییر کند و به صورت ویژه دیده شود، باید نسبت به مسائل همه هم‌افزایی داشته باشیم. اگر چند صدایی وجود داشته باشد با مشکل روبرو خواهیم شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi