جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فتح خرمشهر آغاز شناخت مجدد ایرانی در توان و اراده است/سوم خرداد مطلع‌الفجر دیگری برای غلبه بر عناد دشمنان بود

به گزارش کرونا از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: سوم خرداد فقط روز یک پیروزی نظامی و روز فتح قطعه‌ای ارزشمند از خاک پرافتخار ایران نیست بلکه سوم خرداد آغاز شناخت مجدد ایران و ایرانی از توان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92760
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

کرونا :

فتح خرمشهر آغاز شناخت مجدد ایرانی در توان و اراده است/سوم خرداد مطلع‌الفجر دیگری برای غلبه بر عناد دشمنان بود

به گزارش کرونا از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: سوم خرداد فقط روز یک پیروزی نظامی و روز فتح قطعه‌ای ارزشمند از خاک پرافتخار ایران نیست بلکه سوم خرداد آغاز شناخت مجدد ایران و ایرانی از توان و عزم و اراده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: سوم خرداد روز بازتفسیر وعده‌های بزرگ الهی در قرآن است که به مجاهدان و موحدان عالم و مسلمان وعده داد که اگر شما یک گام پیش بیایید و جهاد کنید ما شما را حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین عنوان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر، مطلع‌الفجر دیگری برای فتح ارزش‌ها و غلبه بر عناد و کینه‌توزی دشمنان کینه‌توزان بود.

زارعی‌کوشا افزود: ما برای رسیدن به نفقطه نهایی حق بر باطل، خرمشهرهایی در پیش داریم و امروز بزرگداشت و تجلیل از اراده‌های فولادین و ایثارگری رزمندگان رشیدی است که با محدودیت و دست خالی در برابر دشمن بعثی که تمام قدرت‌های دنیا آن را پشتیبانی می‌کردند، ایستادند. 

وی در ادامه گفت: سوم خرداد نقطه الهام‌بخش همه نسل‌ها و ایرانیان است و امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با قله فاصله چندانی نداریم.

زارعی‌کوشا خاطرنسان کرد: اگر آن روز ارتش و سپاه و بسیج ما با دست خالی و در حالیکه توان ساخت ابتدایی‌ترین سلاح را نداشتیم فتح خرمشهر، آن کار بزرگ را رقم زدند، امروز با الهام از سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس، نظام را به جایگاهی رسانده که یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در دنیا است.

وی اذعان کرد: برای غلبه بر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نیازمند اراه‌هایی هستیم که خرمشهر را آزاد کردند و امروز باید با خون‌های شهیدان خرمشهر پیامان ببندیم برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، گام در مسیر پیشرفت بگذاریم و دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام بگذاریم.

کرونا جان یک نفر را گرفت/ بستری شدن ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه
دنبال کنید

استاندار کردستان اضافه کرد: بصیرت مردم تاریخ‌ساز ایران و مردم غیرتمند کردستان همواره موجب خلق حماسه شده است و با وجود اینکه کردستان در اتفاقات سال گذشته کانون توجه دشمنان بود و رسانه‌ها روی آن تمرکز کرده بودتد اما با بیداری مردم کردستان و با رشادت شهیدان بامدی‌ها، آذربارها و اردلان‌ها دشمن در این میدان هم ناکام ماند و درمانده شد.

وی تصریح کرد: امروز تکلیف ما مسوولان و خدمتگزاران مردم بیش از هر زمان دیگری است و امروز با خون پاک شهیدان میثاق می‌بندیم در راستای غلبه بر تحریم دشمنان و خدمت بیشتر به مردم و تحقق اهداف عالیه نظام در احیای تمدن اسلامی و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، اراده‌ها را قوی‌تر‌ و مستحکم‌تر کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi