چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید فرمانده سپاه فتح از دفتر خبرگزاری فارس/ مطالبه‌گر مشکلات مردم از قلعه‌رئیسی تا یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از دفتر کرونا در این استان بازدید کرد. در این دیدار داریوش بهنیازاده مدیر دفتر کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد این رسانه در استان گفت: سعی ما این بوده که از قلعه رئیسی و دیشموک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92496
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

بازدید فرمانده سپاه فتح از دفتر خبرگزاری فارس/ مطالبه‌گر مشکلات مردم از قلعه‌رئیسی تا یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از دفتر کرونا در این استان بازدید کرد.

در این دیدار داریوش بهنیازاده مدیر دفتر کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد این رسانه در استان گفت: سعی ما این بوده که از قلعه رئیسی و دیشموک گرفته تا یاسوج مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و مطالبه گری کرده و به مسئولان انتقال داده همچنین عملکرد نظام و خدمات دولت را به صورت مستمر اطلاع رسانی کنیم.

مدیر کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه برای بیان خدمات نظام دولت اصولگرا و اصلاح طلب برای این رسانه تفاوتی ندارد یادآور شد: در همه دولت ها سعی ما بر این بوده که خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم به خصوص در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را اطلاع رسانی کنیم.

وی در ادامه با قدردانی از نوع ارتباط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رسانه‌ها به خصوص سپاه فتح و همچنین بسیج رسانه در این استان یادآور شد بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و تنگ نظری تمامی گفتمان ها و تفکرات مختلف را زیر پوشش خود قرار داده و همین موضوع سبب شده تا رسانه ها نگاه بسیار خوب و مثبتی نسبت به مجموعه سپاه و بسیج داشته باشند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi