شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصرف زمین‌ها و ساخت و سازهای بی‌رویه؛ باعث آسیب به روستاها

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه دهستان میانکوه مهریز، تصرف زمین‌ها و ساخت و سازهای بی‌رویه را باعث آسیب به روستاها ذکر کرد و رسیدگی دستگاه‌های مربوطه، شوراها و دهیاران را خواستار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92472
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

تصرف زمین‌ها و ساخت و سازهای بی‌رویه؛ باعث آسیب به روستاها

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه دهستان میانکوه مهریز گفت: دستگاه های متولی باید با افراد سودجو و فرصت طلبی که به راحتی در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا در زمینه زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی فعال هستند، برخورد کند.

وی تصرف زمین‌ها و ساخت و سازهای بی‌رویه را باعث آسیب به روستاها ذکر کرد و رسیدگی دستگاه‌های مربوطه، شوراها و دهیاران را خواستار شد و ادامه داد: در صورت مشاهده، مکاتبه از طریق دستگاه‌های نظارتی و بازرسی انجام تا پیگیری و اقدامات لازم به عمل آید.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس کمبود آب در میانکوه به ویژه در روستای هنزا به دلیل خشکسالی‌های پی در پی و پایین رفتن سطح آب شرب و کشاورزی را مهمترین مشکل این منطقه دانست و گفت: اجرای مصوبات جلسات قبل، پیگیری اجرای دیوار ساحلی، لایه روبی رودخانه‌ها، ساماندهی مخازن آب و شبکه آب آشامیدنی، دیوار ساحلی رودخانه لاحاجی بنادک سادات و تعیین و تکلیف بدهی دهیاری روستای سیدآباد هنزا در خصوص اجرای طرح لوله کشی و آبیاری نوین از سوی مسئولان نیازمند پیگیری بیشتر است .

صباغیان با انتقاد از مشکلات روکش آسفالت و اجرای طرح گازرسانی در بنادک سادات و هنزا شتاب بخشی به اجرای این طرح ها را به عنوان مطالبه شهروندان این مناطق خواستار شد./

پایان پیام

پویش همگانی برای تحقق شعار سال و با هدف بهره گیری از آرای نخبگان در سطح ملی تشکیل شود
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi