پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های راه و جاده

رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی درآیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود در استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های راه و جاده مورد تاکید است و بی‌شک استان نیز این ظرفیت بی‌بهره نخواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92457
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های راه و جاده

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی درآیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در دولت سیزدهم توزیع عادلانه ثروت در دستور کار قرار گرفته است و علاوه‌بر آن در مجلس با تصویب قوانینی اختصاص اعتبارات از محل اعتبارات ملی برای کمک به رشد و توسعه استان‌های کمتربرخوردار پیش‌بینی شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در تدوین برنامه هفتم توسعه که بزودی در دستور کار مجلس قرار دارد توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های راه و جاده مورد تاکید است و بی‌شک استان نیز این ظرفیت بی‌بهره نخواهد بود.

وی تصریح کرد: اتصال کریدور شمال به جنوب با بهره‌برداری از طرح راه‌آهن استان و توسعه محورهای ارتباطی بین استانی و بین شهرستانی از مهمترین مطالباتی است که باید در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد تاکید قرار گیرد./

پایان پیام

 

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi