سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعمیرات«امجدیه» تا 6 ماه آینده آغاز می‌شود/ اعتبار 4.5 میلیاردی برای تعمیر و تجهیز مجموعه 15 خرداد

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از پیش‌بینی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای تعمیر سالن‌های ورزشی واقع در مجموعه ورشی ۱۵ خرداد (امجدیه) زنجان خبر داد و اظهار کرد: منتهی باید متوجه بود که این ورزشگاه هشت تا ۹ فضا و سالن ورزشی دارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92259
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کرونا :

تعمیرات«امجدیه» تا 6 ماه آینده آغاز می‌شود/ اعتبار 4.5 میلیاردی برای تعمیر و تجهیز مجموعه 15 خرداد

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از پیش‌بینی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای تعمیر سالن‌های ورزشی واقع در مجموعه ورشی ۱۵ خرداد (امجدیه) زنجان خبر داد و اظهار کرد: منتهی باید متوجه بود که این ورزشگاه هشت تا ۹ فضا و سالن ورزشی دارد که با توجه به قدیمی بودن مجموعه، هر کدام در حد خود نیازمند تعمیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه تاکنون اقدامی برای تعمیر ورزشگاه‌های در حال استفاده انجام نشده بود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط استاندار مبلغ مورد نظر به این امر اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای تعمیرات امجدیه زنجان در حال فراهم شدن است، تصریح کرد: بخشی از اعتبار مورد نظر برای خرید تجهیزات و بخشی هم برای تعمیر است.

بازرگان با تاکید بر اینکه نیازهای سالن‌های ورزشی ورزشگاه ۱۵ خرداد احصا شده است، افزود: بیشترین میزان این مبلغ برای فوتبال و شنا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات زمین فوتبال امجدیه گفت: با کمک‌های انجام شده در سال گذشته مشکلات آبیاری این زمین با لوله‌کشی رفع شد و در حال حاضر سکوها و ایجاد سرویس بهداشتی در رختکن‌ها مد نظر است که  باید تا پایان سال مالی انجام شود که نیاز مالی همین اقدامات ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش برای تکمیل برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تعمیر و تجهیز ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان گفت: این برنامه‌ها باید تا پایان سال مالی انجام شود چرا که جذب اعتبار نیازمند انجام کار است.

بیش از ۸۴۱ هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد
دنبال کنید

بازرگان خرید چمن‌زن را از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در ورزشگاه ۱۵ خرداد (امجدیه) اعلام کرد.

شایان ذکر است، بر اساس پیگیری انجام شده از استاندار زنجان در مورد بازسازی سکوهای ورزشی این مجموعه، استاندار در حضور مدیرکل ورزش و جوانان، قول آغاز تعمیر امجدیه در ۶ ماه آینده را از این مدیرکل گرفت.

بر اساس گفته‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان اعتبار پیش‌بینی شده برای تعمیر این ورزشگاه باید تا شهریور جذب شود.

پایان پیام/۷۳۰۰۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi