پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گره کور کمبود زمین مسکن ملی کرمانشاه باز شد

مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه آخرین آمار متقاضیان تایید شده در استان در حوزه نهضت ملی را ۶۲ هزار نفر اعلام کرد. وی اظهار کرد: موضوعی که در رابطه با متقاضیان مسکن ملی مطرح است، متقاضی مؤثر است یعنی متقاضی که قسط اول، ۴۰ میلیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92196
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

کرونا :

گره کور کمبود زمین مسکن ملی کرمانشاه باز شد

مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه آخرین آمار متقاضیان تایید شده در استان در حوزه نهضت ملی را ۶۲ هزار نفر اعلام کرد.

وی اظهار کرد: موضوعی که در رابطه با متقاضیان مسکن ملی مطرح است، متقاضی مؤثر است یعنی متقاضی که قسط اول، ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تأمین زمین را علت اصلی کندی اجرای طرح ملی مسکن ملی در استان عنوان کرد و در رابطه با بررسی آخرین وضعیت روند پیشرفت نهضت ملی مسکن استان در مقایسه با یک ماه گذشته، گفت: مشکل بحث کمبود زمین اختصاص یافته برای نهضت ملی مسکن داشتیم که به تبعه آن باید ارتفاع برای ساخت بالا می‌رفت که علاوه بر افزایش هزینه‌ها، از جذابیت چندانی هم برخوردار نبود.

وی ادامه داد: در نهایت با اقدامات صورت گرفته از ۳۰۰ هکتار اختصاص یافته به حدود ۳ هزار هکتار زمین در سطح استان برای اجرای پروژه‌ها دست یافتیم که در شهر کرمانشاه این اراضی در قسمت‌های غرب و جنوب شرق شهر قرار دارند.

پایان پیام/پ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi