جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری برای افزایش تعداد پروازهای گرگان به تهران

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: در روزهای اخیر نشستی به همراه مدیرعامل و معاون فرودگاه های گلستان با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) داشتیم که در این دیدار پیرامون افزایش و راه اندازی پروازهای گرگان به نقاط مختلف بوده ایم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92079
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری برای افزایش تعداد پروازهای گرگان به تهران

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر نشستی به همراه مدیرعامل و معاون فرودگاه های گلستان با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) داشتیم که در این دیدار پیرامون افزایش و راه اندازی پروازهای گرگان به نقاط مختلف بوده ایم.

وی افزود: در این نشست در خصوص افزایش پروازهای گرگان – تهران، برقراری پرواز گرگان – کیش، برقراری پرواز گرگان – استانبول و مستقل شدن ایستگاه ایران ایر در استان گلستان مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام شود که امیدواریم این موضوعات با مساعدت مسئولان مربوطه انجام گیرد.

نماینده مردم  مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس بیان کرد: در راستای پیگیری و رفع مشکلات حوزه انتخابیه در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با معاون اول ریاست جمهوری داشتم که در این نشست موارد مورد نظر مطرح شد تا برای رفع آنها گام های اساسی برداشته شود، خوشبختانه معاون اول ریاست جمهوری نیز قول مساعد دادند مساعدت های لازم انجام شود. 

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین نشستی نیز با معاون وزیر کار برگزار شد و در این نشست در خصوص رفع مشکل پروژه های مجموعه های ورزشی کارگری کردکوی و سیجوال بحث و بررسی شد و پس از آن نیز مقرر گردید اقدامات لازم در جهت احداث این پروژه ها انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi