چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

واقعیت‌هایی از وضعیت حوزه درمان گچساران/ خط و نشان معاون دانشگاه برای مدیران کم کار

امین الله بابویی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای مراکز درمانی استان دغدغه دارند به خصوص بیمارستان های گچساران که وضعیت آنها در خصوص ابنیه و تجهیزات شاید کمی ضعیف تر از مناطق دیگر باشد.  وی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92016
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

واقعیت‌هایی از وضعیت حوزه درمان گچساران/ خط و نشان معاون دانشگاه برای مدیران کم کار

امین الله بابویی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای مراکز درمانی استان دغدغه دارند به خصوص بیمارستان های گچساران که وضعیت آنها در خصوص ابنیه و تجهیزات شاید کمی ضعیف تر از مناطق دیگر باشد.

 وی با اشاره به تقدیر از زحمات پرسنل بیمارستان شهید رجایی بیان کرد: تاکنون همکاری، تعامل و تلاش پرسنل بیمارستان برای بالا بردن وضعیت بیمارستان شهید رجایی بسیار خوب بوده است.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: ما اعتقاد داریم در بهداشت و درمان اگر همه پرسنل پای کار نباشند لنگ خواهیم ماند.

 بابویی با اشاره به سیستم فرسوده و قدیمی فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران عنوان کرد: لوله های سیستم فاضلاب بیمارستان شهید رجایی متعلق به ۵۰ سال پیش  و خطرناک بوده، متاسفانه ارث ۵۰ سال پیش را به ما دادند که خیلی بد است.

 وی گفت: وقتی ارثی به شما می رسد نمی دانید آن را چه کار کنید،مجبور به مدیریت آن هستیم، از این وضعیت نمی توان فرار کرد هرچه از گذشتگان به ما رسیده چه خوب یا بد باید آن را مدیریت کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه در بیمارستان شهید رجایی هرچه به شما رسیده خراب آباد بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به تلاش های صورت گرفته برای برطرف شدن مشکل سیستم فاضلاب بیمارستان تا ظرف یک ماه دیگر مشکلات آن کاملاً برطرف خواهد شد.

۲۳۰ واحد مسکونی در شهرستان زلزله زده دنا به بهره برداری می رسد
دنبال کنید

 بابویی بیان کرد:در کنار بازدید از اقدامات انجام شده برای سیستم فاضلاب بیمارستان شهید رجایی از سیستم خنک کننده این بیمارستان نیز بازدید کرده و اقدامات انجام شده در خصوص برطرف شدن مشکل سیستم خنک کننده را بررسی کرده ایم.

 وی افزود: با توجه به قدمت بالای چیلرهای بیمارستان شهید رجایی گچساران متاسفانه کارایی لازم جهت تامین هوای خنک مورد نیاز بیمارستان را ندارد و در راستای سیاست های ریاست دانشگاه جهت ارائه خدمات مطلوب مراجعان و بیماران ، خرید چهار دستگاه چیلر در دستور کار قرار گرفته است.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: بعد از طی شدن فرایند قانونی خرید آنها امید می رود تا ظرف دو ماه آینده با نصب این دستگاه ها مشکل سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان شهید رجایی به صورت کامل برطرف شود.

 بابویی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی و از کار افتادگی موتورهای این سیستم سرمایشی و گرمایشی تعمیرات فوری این موتورها در دستور کار قرار گرفته و مشکل بخش های دیگری نیز با نصب کولرهای اسپیلت به صورت موقت رفع خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: مشکلات باید ریشه‌ای حل شود همانگونه که به ما اعلام کردند MRI را افتتاح کنید ولی متوجه شدیم مشکلات اولیه آن هنوز پابرجاست، گفتیم یک بار برای همیشه از ریشه مشکل این مرکز باید حل شود، نمی توان به صورت سوری آن را افتتاح کرد.

بابویی تصریح کرد: باید ظاهر MRI در شان مردم گچساران درست شود که با پیگیری های مسئولین علوم پزشکی استان و نماینده مردم گچساران باشت در مجلس مشکلات آن برطرف شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

انتقال مسابقات تیم خلیج فارس ماهشهر به گچساران
دنبال کنید

 وی گفت:بسیاری از افراد به ما گفتند نمی توانید، وارد بحث MRI نشوید ولی ما وارد آن شده و با همدلی و پیگیری های مسئولان علوم پزشکی و نماینده مردم گچساران باشت درمجلس به زودی یک افتتاح خوب و در شان مردم گچساران از این مرکز صورت خواهد گرفت.

 سرپرست معاونت توسعه ندیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به وضعیت ظاهری نامناسب پانسیون پرستاران نیز گفت: وضعیت ظاهری ساختمان پانسیون پرستاران مناسب نیست با اعتباری که در دو مرحله در اختیار مسئولین قرار خواهد گرفت امید می رود هر چه زودتر به وضعیت ظاهری این پانسیون رسیدگی شود.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: وقتی نماینده مردم گچساران و باشت پیگیر اعتبارات پیش وزیر نفت هستند و اعتباراتی جهت اقدامات مراکز درمانی می گیرد چرا ما پای کار نباشیم، در گچساران و باشت کمک‌های خوبی از طریق شرکت نفت صورت گرفته است، مطمئن هستیم تحولات خوبی در بهداشت و درمان با همفکری و کمک شما پرسنل ایجاد خواهیم کرد.

وی گفت: ما با هیچکس تعارف نداریم مدیری که کار نمی کند در خدمت آن نخواهیم بود و پس از تشکر از وی پرچم را گرفته و به فرد جایگزین آن خواهیم داد، تعارفی نیست اگر نمی خواهید کار کنید بگویید ما در قبال مسئولیتی که پذیرفتی موظف هستیم.

واقعیت‌هایی از وضعیت حوزه درمان گچساران/ خط و نشان معاون دانشگاه برای مدیران کم کار 6

واقعیت‌هایی از وضعیت حوزه درمان گچساران/ خط و نشان معاون دانشگاه برای مدیران کم کار 7

واقعیت‌هایی از وضعیت حوزه درمان گچساران/ خط و نشان معاون دانشگاه برای مدیران کم کار 8

واقعیت‌هایی از وضعیت حوزه درمان گچساران/ خط و نشان معاون دانشگاه برای مدیران کم کار 9

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi