چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زلفی گل: زمینه اشتغال فعالان طرح دستیار فناوری در دانش بنیان ها فراهم است

به گزارش کرونا از شیراز، محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه حضور در پارک علم و فناوری استان فارس در جمع خبرنگاران در رابطه با آغاز دومین دوره از طرح دستیار فناوری اظهار کرد: پارک علم و فناوری فارس در زمینه طرح دستیار فناوری پیشتاز بوده است؛ به همین دلیل معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91974
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کرونا :

زلفی گل: زمینه اشتغال  فعالان طرح دستیار فناوری در دانش بنیان ها فراهم است

به گزارش کرونا از شیراز، محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه حضور در پارک علم و فناوری استان فارس در جمع خبرنگاران در رابطه با آغاز دومین دوره از طرح دستیار فناوری اظهار کرد: پارک علم و فناوری فارس در زمینه طرح دستیار فناوری پیشتاز بوده است؛ به همین دلیل معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم این ماموریت را به پارک علوم و فناوری این استان واگذار کرده است.

وی ادامه داد: مدیریت طرح دستیار فناوری را پارک علم و فناوری فارس به عهده دارد و اعتبارات هم در اختیار این پارک قرار می‌گیرد؛ این پارک این اعتبارات را بین سایر پارک‌ها توزیع می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بیان اهداف این طرح پرداخت و گفت: دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاهی با مراجعه و اعلام نیاز به پارک‌های استان‌های خود ثبت نام می‌کنند و از این طریق به شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک و هسته‌های فناوری هدایت می‌شوند. آنها با حضورشان در این عرصه هم تجربه کسب می‌کنند و هم حداقل حقوقی به آنها پرداخت می‌شود.

زلفی گل اظهار داشت: زمینه اشتغال افرادی که به عنوان دستیار فناوری در شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور حضور پیدا می‌کنند در بحث‌های فناوری و تولید دانش بنیان مهیا شده است.

وی ضمن بررسی وضعیت برج علم و فناوری فارس که از مصوبات سفر رییس جمهور بوده است، گفت: تصمیم بر این است که در صورت فراهم شدن شرایط، برج فناوری در سفر رییس جمهور افتتاح شود.

پایان پیام/د


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi