چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین اعتبارات طرح‌های راهسازی نقاط محروم استان بوشهر از محل مصوبات سفر رئیس جمهور

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به اینکه در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور طرح‌های مهمی مصوب شد گفت: ساخت جاده روستایی از جمله این طرح‌ها است که با ابلاغ مصوبات طرح‌های راهسازی نقاط محروم استان بوشهر آغاز می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91851
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تامین اعتبارات طرح‌های راهسازی نقاط محروم استان بوشهر از محل مصوبات سفر رئیس جمهور

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضایی  در بررسی مناطق مختلف روستایی دشتستان رسیدگی به مطالبات مردم و توسعه زیرساخت‌ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: دشتستان نیاز به توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله راهسازی و آبرسانی دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت در اسفند ماه گذشته طرح‌های مهمی برای رفع مشکلات شهرستان‌ها مصوب شد گفت: یکی از این طرح‌ها توسعه راه‌ها به ویژه در نقاط محروم استان بوشهر از جمله دشتستان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ساخت جاده منطقه نمازگاه به ارم دشتستان را یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور دانست و بیان کرد: با ابلاغ مصوبات سفر رئیس جمهور، طرح‌های راهسازی نقاط محروم استان بوشهر از جمله دشتستان آغاز می‌شود.

رضایی افزود: منتظر ابلاغ مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هستیم تا پس از آن عملیات اجرایی پروژه ساخت جاده منطقه نمازگاه به ارم دشتستان آغاز شود.

وی ساخت دیوار حفاظتی تنگ ارم و راه ورودی این منطقه را یکی دیگر از طرح‌های مورد مطالبه مردم تنگ ارم دانست و عنوان کرد: پروژه‌های راه‌های روستایی مناطق کلمه – برازجان، بوشکان – کلمه پیگیری می‌شود که با تخصیص بودجه و در اولویت قرار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi